Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dejt i kväll.
Underkläder som inte matchar. Check
Inte rakat bena. Check
Nervös. Check![]()
Hum. Får gå till apoteket! Tack! Men tror inte att jag får någon användning av den men man vet aldrig.100-pack kondomer! Glöm inte det!
Hum. Får gå till apoteket! Tack! Men tror inte att jag får någon användning av den men man vet aldrig.
Genera ungdomar med.
Lycka till!På väg till dejten. Nervös så det förslår.
Tack!Lycka till!
På väg till dejten. Nervös så det förslår.
Just det. Andas in kommer efter andas ut. Måste komma igång det.Hejja dig! Försök vara dig själv och andas med magen bara.![]()
Heeelt OT men du är ju knäpp! Och dessutom din avatar igen!! Snart ger jag dig avatarförbud!! Är det inte märkliga tofsar så är det Ernst bruna drömmande ögon eller som nu, skinkrosor!! Jag dööööööör.Man kan fylla dem med vatten och ha vattenkrig.
Blåsa upp som ballonger.
Trä över huvudet som en liten käck mössa.
Använda som julgransprydnad.
Genera ungdomar med.
Heeelt OT men du är ju knäpp! Och dessutom din avatar igen!! Snart ger jag dig avatarförbud!! Är det inte märkliga tofsar så är det Ernst bruna drömmande ögon eller som nu, skinkrosor!! Jag dööööööör.
Kunde vara värre, kunde vara Ernsts bruna skinkor, som jag fick det till i mitt lilla febriga huvud</OT>
Heeelt OT men du är ju knäpp! Och dessutom din avatar igen!! Snart ger jag dig avatarförbud!! Är det inte märkliga tofsar så är det Ernst bruna drömmande ögon eller som nu, skinkrosor!! Jag dööööööör.
Kunde vara värre, kunde vara Ernsts bruna skinkor, som jag fick det till i mitt lilla febriga huvud</OT>