100 pack. Vem behöver ett hundra pack! Med min exfru skulle de hinna bli gammal innan de tog slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
100 pack. Vem behöver ett hundra pack! Med min exfru skulle de hinna bli gammal innan de tog slut
Kände mig hopplöst socialt missanpassad när jag kom hem igår.
Hur ska jag kunna dejta när jag verkligen avskyr att umgås med människor?
Men så skrev en kollega och vän när jag kom hem och frågade om det var roligt.
Jag brölade ur mig mitt missnöje över allt och alla. Fick pepp och fina ord.
Pratade igenom gårdagen med en annan vän idag. Han satte ord på mina känslor och fick mig att se på det på ett annat sätt än att det är fel på mig.
Vi bokade in Xbox-kväll med några andra nördiga vänner och nu känns allting mycket bättre.
Det finns människor jag tycker om att umgås med och som tycker om att umgås med mig.
Han har nu träffat min mamma också, iklädd min knallrosa morgonrock
Får ha is i magen, inte bete mig som ett svin och se var det bär.
Min dejtingstrategi sen jag fick min första finne. Typ.
Oj jag vet inte vad jag ska göra! B önskar att få träffa mig igen! och jag är nog inte färdig med henne och C är intressant. Gud jag vet inte vad jag ska göra. Fan vad har jag gjort!
Det får väl bli så, se vem som viner B>C eller B<C, det här är något jag inte planerade eller torde skulle kunna hända. Ska jag ha dåligt samvete? Vet inte men har nog det än då. Jag menar med min teknik att ragga ska jag inte få tjejer så hur kunde detta hända? Nå vi får se vad som händer.Träffar båda?
Det får väl bli så, se vem som viner B>C eller B<C, det här är något jag inte planerade eller torde skulle kunna hända. Ska jag ha dåligt samvete? Vet inte men har nog det än då. Jag menar med min teknik att ragga ska jag inte få tjejer så hur kunde detta hända? Nå vi får se vad som händer.
Jag vet inte, Jag är ute på okänd mark för mig. så vi får se vad som händer. Det är inte jag har haft jätte mycket erfarenhet av detta!Varför skulle du ha dåligt samvete för det?
Drick vin, kolla film, se vad som händer. Inte svårare än så.Jag vet inte, Jag är ute på okänd mark för mig. så vi får se vad som händer. Det är inte jag har haft jätte mycket erfarenhet av detta!
Nä, jag antar det. Ta det lugnt och fint.Drick vin, kolla film, se vad som händer. Inte svårare än så.
Jinxa inte med matchande underkläder bara det har vi redan pratat om.Nä, jag antar det. Ta det lugnt och fint.
Jag vet, ska inte raka bena heller!Jinxa inte med matchande underkläder bara det har vi redan pratat om.