Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kände mig hopplöst socialt missanpassad när jag kom hem igår.
Hur ska jag kunna dejta när jag verkligen avskyr att umgås med människor?

Men så skrev en kollega och vän när jag kom hem och frågade om det var roligt.
Jag brölade ur mig mitt missnöje över allt och alla. Fick pepp och fina ord.

Pratade igenom gårdagen med en annan vän idag. Han satte ord på mina känslor och fick mig att se på det på ett annat sätt än att det är fel på mig.
Vi bokade in Xbox-kväll med några andra nördiga vänner och nu känns allting mycket bättre.
Det finns människor jag tycker om att umgås med och som tycker om att umgås med mig.

Du o jag @Bison :love: och den lilla :heart

Fest och utgång igår.

Träffade en skiiitsnygg kille som jag fick numret av (han visade sig ha tjej efter lite snokande)
Hade velat gå hem med honom, men 25-åringen var med och så att han inte träffar mig mer om jag gjorde det.

Så 25-åringen fick följa med hem, bra val såhär i efterhand. Han har nu träffat min mamma också, iklädd min knallrosa morgonrock :D

Känner lite att jag är i ett töcken av olika känslor efter igår, så jag avvaktar lite med att skriva något om det. Men OJ vad kul med escape room saw! Vi fick ögonbindlar och sattes fast i handklovar, sen var det en timme av att gräva i blodiga handfat, leta nycklar och koder och lösa gåtor. Bra dejtaktivitet! Sen blev det pub, käk, byte av ställe och drinkar tills dom stängde och en fin natt ihop.

Min bästis skrev detta åt mig igår:
"Vad rädd om honom om du tycker om honom ❤️"

Jag blir så kluven. Vill ju hålla dörrarna öppna för annat, men jag tror jag ändå jag tycker om honom.
Vi klickar rätt bra, vissa små stunder känner jag pirr, vissa gånger inte alls.

Just nu känns det som "friends with benefits" iallafall. Får ha is i magen, inte bete mig som ett svin och se var det bär.

Träffar båda?
Det får väl bli så, se vem som viner B>C eller B<C, det här är något jag inte planerade eller torde skulle kunna hända. Ska jag ha dåligt samvete? Vet inte men har nog det än då. Jag menar med min teknik att ragga ska jag inte få tjejer så hur kunde detta hända? Nå vi får se vad som händer.

Dricker vin och funderar aldes för mycket på frasen vin och film! Vad menar hon med det, vad vill hon? vill hon se på film med sällskap eller förväntar hon sig något mer. Klarar jag av det? gud vad jag oroar mig.

Det blev lite pannkaka igår. Jag åkte hem till Nya M (han har fått kallas så eftersom han har samma namn som gamla M). På vägen får jag ett mess från frukostkillen. Han hade varit på dagsfest och jag gissar att han festade vidare under kvällen också, med andra ord säkert lite vin i kroppen. Han frågade om han borde läsa in något i att vi inte setts senaste veckan, eller om jag bara varit upptagen. Han har bett mig att alltid vara ärlig mot honom, och det vill jag vara. Jag svarade att jag hade önskat att jag inte behövde konfronteras med den frågan så snabbt. Att jag haft fullt upp med flytten, men att jag också ska vara ärlig och säga att jag också umgåtts med någon. Att jag inte vet vad jag vill och inte hade räknat med att behöva ta den här diskussionen med honom så snabbt. Han svarade att han uppskattade min ärlighet, och att han känt på sig att det var något men att han inte hade räknat med det.. Sen skrev han ”Jag gillar dig. Jag vet att det skrämmer dig men jag vill säga det.” Mitt hjärta sjönk. Han har aldrig sagt något om hur han känner för mig, och då var jag precis utanför Nya Ms dörr. Jag skrev att vi får prata mer i veckan, och det ville han. Han sa också att han inte menade att ställa mig mot väggen.

Sedan la jag ifrån mig telefonen. Ser att han skrivit en timme senare ”Så gör du något kul ikväll?” och en minut senare ”Just det, borde kanske inte fråga. Sorry! Vi hörs när vi hörs!” jag svarade en timme senare och hans svar tydde på att han fattade att jag var med någon just nu och ursäktade sig.

Var inte alls beredd på att behöva ha sånna här diskussioner med honom just nu. Känner mig lite förvirrad över att han (äntligen) sa nåt om hur han känner och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Tänkte föreslå att ses på fredag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros