Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi vill höra detaljerna senare.24-åringen ligger i min säng.. haha. Kan verkligen inte låta bli!
Menade dejta, ligga med. "Umgås" kanske det borde stått.. fel av mig.
Aha, tack för förtydligandet. Funderade på om du inte kunde/ville umgås med upptagna människor rent generellt och hur det ens skulle vara möjligt i arbetsliv och livet i stort
Blodbad? Fick du mens?Nu har han åkt hem han städade undan stöket från festen också!
Natten slutade i blodbad men han tog det bra, haha. Riktigt kul kväll och mysig natt/morgon annars.
Blodbad? Fick du mens?
Ah, tur det inte var något annat blodbad i alla fall, då hade jag nog börjat bli lite orolig.Haha jo. Eller jag hade, men trodde det börjat ebba ut.. men nä inte det
Jag använder inga dejting sidor/appar, tar det lite som det kommer. Jag kommer nog dö singel som det verkar just nu, men man ska aldrig säga aldrig.Som nybliven singel så har jag börjat utforska tinder. Fönstershoppar typ.. Har ni plus eller det klarar man sig utan?
Jag ska vara singel lääänge den här gången. Helst hela livet!
Har dock redan matchat med en kille som är söt, trevlig och verkar typ normal! Kommer ju inte bli något. Men ändå!
Alltså jag hatar det där med mens. Man tror att man är safe och att det är över. Sen har man sex. Och får minsann veta att det var den inte.
Jag kommer nog dö singel som det verkar just nu, men man ska aldrig säga aldrig.
Se där ja, själv får jag inga känslor alls av att se bilder på killar. Kan få någon känsla att se filmer med kändisar, men aldrig fått den känslan av att kolla på någon kille live så att säga. Tja TK var rätt nära, tror mer i mitt fall att känslorna växer fram.Hear hear
Själv ramlade jag precis över en kille på Tinder som rent utseendemässigt är right up my alley, så jag tog mig lite tid att analysera vad det egentligen är att jag tvärbromsar när liknande män dyker upp. Kan se några gemensamma nämnare - ljusbrunt/guldblont hår, bruna ögon och fin hudton Faller som en fura varje gång!
Se där ja, själv får jag inga känslor alls av att se bilder på killar. Kan få någon känsla att se filmer med kändisar, men aldrig fått den känslan av att kolla på någon kille live så att säga. Tja TK var rätt nära, tror mer i mitt fall att känslorna växer fram.
Ibland känner jag mig apatiskt och undrar om jag ens är kapabel att älska eller ha känslor.
Håller med, Jag måste nog inse att jag ska inte ha förhållanden, Kommer ändå inte funka. så det är nog en kort tid kvar som singel, fattig och fet. Det gör troligen smärtan ganska kort.Jag kommer nog dö singel.
Håller med, Jag måste nog inse att jag ska inte ha förhållanden, Kommer ändå inte funka. så det är nog en kort tid kvar som singel, fattig och fet. Det gör troligen smärtan ganska kort.