Ikväll har jag haft en lång sms konversation med han jag dejtar. Han va inte nykter så jag passade på att ställa alla möjliga frågor . Jag fick intressanta och ärliga svar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast igentligen tragiskt!Ikväll har jag haft en lång sms konversation med han jag dejtar. Han va inte nykter så jag passade på att ställa alla möjliga frågor . Jag fick intressanta och ärliga svar .
Så är det förstås. Som andra säkert vet på forumet här av vad jag tidigare skrivit så är jag personligen så att jag håller ganska hårt på principer ang otrohet. Även på det viset att jag inte skulle kunna umgås med en person som är upptagen, även om jag förstås anser att det egentligen inte är den "utomstående" personens fel så att säga. Men så ser jag själv på det hela. Men sålänge man inte vet, och personen inte berättar nått, så kan man inte anta att nån är upptagen heller. Då går det för långt.
Fast igentligen tragiskt!
Vad hände? Vad sa hon?Efter ett långt samtal så vet jag inget.
Hej! Det fetade, hur menar du där?
Fast igentligen tragiskt!
Att de ärliga svaren skulle hjälpts på plats av fyllan.Vad är tragiskt?
Att de ärliga svaren skulle hjälpts på plats av fyllan.
Jag börjar överväga att sluta följa TK på fb. Igår la han upp något om "what goes around comes around." samt hur kul han skulle ha det. Kände en viss avundsjuka inombords och började fundera på att sluta följa, för att slippa se det där och bli påmind om att vissa saker var för bra för att vara sanna.
Kommer nog sluta med det, lite lättare att komma över känslorna om de inte rivs upp igen och igen.Bättre att sluta följa.
Kommer nog sluta med det, lite lättare att komma över känslorna om de inte rivs upp igen och igen.
Lite så, väldigt lätt att överanalysera osv.Helt rätt tycker jag. Dessutom är ju FB inte alltid den bästa representationen av verkligheten..onödigt, liksom.
Förlåt, men ser inget bra i det alls.Bäst när vi låg i kompisens säng, han gosade med mig, jag skrev med piloten
Förlåt, men ser inget bra i det alls.
Jag får återkommaVad hände? Vad sa hon?