Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så härligt att höra, @Diabetikern .Tog en promenad med Herr J idag också. Gick i nästan 2h. Så lättpratad.
Hörs på messenger på kvällen
Känns skönt att bara prata strunt med honom. Inga krav inga måsten
Det låter ju perfekt! Good luck.Om ungefär en vecka ska jag på dejt med min gamle crush kompis … Världen är allt bra liten. Min vän/crush har gått i god för honom och att han är sjukt rolig, vansinnigt snygg och att vi delar ett stort intresse gör ju inte direkt saken sämre.
Tack. Jag går in med en väldigt bra magkänsla den här gången. (Har jag ju inte sagt någon gång förut eller så … )Det låter ju perfekt! Good luck.
Tisdag var fint även om vi somnade kl 21 som två gamlingar
Ikväll ska jag hänga med H tänkte jag. Inomhus i ett riktigt rum med en riktig säng
Annorlunda upplägg, men låter väldigt smart och vettigt!Dags för mig att återvända till tråden efter på -av - på - av från min FWB:s sida. Upp på hästen igen s a s, nu samlar jag mod för att kontakta en man som min kompis träffat via Tinder. Han letar KK, hon var också ute efter sånt men hann liksom hamna i ett fast förhållande med en annan man innan hon och den jag ska kontakta hann träffas. Så hon tyckte jag kunde träffa honom istället och se om vi synkar Känns tryggt att hon redan bakgrundskollat honom och bedömt honom som reko efter en del skrivande. Jag har fått hans riktiga namn och foto, behövdes eftersom vi är i samma bransch och stan är liten. Hade blivit sjukt stelt om han visat sig vara min chef eller nåt
Dock är jag orimligt nervös just nu jag har liksom aldrig kontaktat främmande män via snap för att diskutera KK förut...