Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kompis som har sambo sen flera Är tycker Tinder Àr superkul sÄ hon startade upp min hÀromdagen fÄr vÀl se om det ger bÀttre lycka den hÀr gÄngen.
Jag har aldrig haft Tinder sjÀlv, men det Àr ju jÀttekul med andras Tinder
Bra dejt igÄr! Det var lite tveksamt om det ens skulle bli nÄt pga strul hos honom men han kom ivÀg tillslut. Vi hade varken pratat i telefon eller med videosamtal innan, chattat nÄgra veckor men inte sÀrskilt djupt eller mycket sÄ jag visste inte riktigt vad jag skulle förvÀnta mig.
Klyschigt kanske men efter att ha sett honom i ögonen i tre sekunder visste jag att det skulle bli en bra kvÀll Det var verkligen skittrevligt! Middag och promenad, massa snack och en lÄng kram. Vi bor lÄngt ifrÄn varandra men jag tror definitivt att vi kommer ses igen!
Jag njuter av kÀnslan! Det pirrar lite fortfarande Jag fÄr nu bara inte kÀra ner mig direkt bara för att det var sÄ fin kemi..Vad hÀrligt det lÄter
Jag har föreslagit en vallning pÄ Ikea. Jag behöver inhandla nÄgra saker och varför inte slÄ tvÄ flugor i en smÀll?
Vi fĂ„r seâŠ
à h, det Àr precis sÄdana hÀr inlÀgg som gör att jag Àr sÄ förtjust i dejtingtrÄdarna!Jag njuter av kÀnslan! Det pirrar lite fortfarande Jag fÄr nu bara inte kÀra ner mig direkt bara för att det var sÄ fin kemi..
Vad fintà h, det Àr precis sÄdana hÀr inlÀgg som gör att jag Àr sÄ förtjust i dejtingtrÄdarna!
à nejNÀr folk luras med sin Älder pÄ tinder sÄ kan man matcha med en 22-Äring.
Som Àr kompis med ens eget yngsta barn
För mig Àr det lugnt, han Àr en rolig typ men jag dejtar inte kidsens kompisar
I'm in this picture!Visa bifogad fil 104605
Varför i hela friden Àr det sÄhÀr? Varje gÄng!
AlltsÄ han Àr min spirit animal!!