Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senaste dagarna har jag känt mig så stark och nöjd med att vara själv! Kan jag alltid få vara i den här hormonfasen tack?
Kan han verkligen inte flytta efter så att ni får vara tillsammans?Skriver ju ytterst lite om den här historien jag deltar i... Men. Jag älskar honom så jag kan dö, med den skillnaden att jag för ovanlighetens skull hellre lever
Kan han verkligen inte flytta efter så att ni får vara tillsammans?
Kan inte du flytta tillbaka då?Inte på många år tyvärr.
Två veckor var för lång tid Jag är normalt ingen spontan person men igår eftermiddag åkte jag 2 h hem till dejten och sov över. Det var en jättemysig kväll, ingen aning vad det blir framöver men jag är glad att jag vågar slänga mig ut liteVad fint
Jag tänker att jag kör på. Har bokat in nästa dejt när jag ska till den staden och jobba om två veckor
Kan inte du flytta tillbaka då?
Vad är det med män och fylla tomrummet?
Det finns en man i min periferi som jag legat med en gång för en tids sen. Han är fin och en bra människa. Nu är han nyseparerade och mår jättedåligt. Tycker att han inte har ett liv och att det saknas en kvinna i hans liv. Då hör han av sig till mig och vill att vi träffas!
Jag hade gärna träffat honom under andra premisser, men just nu är han ju inte alls där jag vill vara. Träffar man någon ny just nu är det inte för att han är intresserad av henne, utan för att han vill fylla tomrummet. Och det vill jag inte ha! Jag vill bli kär i en man som blir kär i mig. Där jag blir en bonus i hans annars ordnade och aktiva liv som han är nöjd med.
Är detta ett manligt fenomen? Jag tycker inte att jag ser det lika ofta hos kvinnor. Kvinnor verkar kunna klara sig själv bättre.
Sånt försigår hos män oxå. Inte en charmerande egenskap. Har haft sådana som raggat på mig. Sa nej tack.Alternativt att kvinnorna som inte klarar av att vara själv, hittar en ny redan innan de dumpar den föregånde snubben? Om jag tittar till vissa i min bekantskapskrets....
Tycker det är ett vanligt fenomen hos kvinnor med.Vad är det med män och fylla tomrummet?
Det finns en man i min periferi som jag legat med en gång för en tids sen. Han är fin och en bra människa. Nu är han nyseparerade och mår jättedåligt. Tycker att han inte har ett liv och att det saknas en kvinna i hans liv. Då hör han av sig till mig och vill att vi träffas!
Jag hade gärna träffat honom under andra premisser, men just nu är han ju inte alls där jag vill vara. Träffar man någon ny just nu är det inte för att han är intresserad av henne, utan för att han vill fylla tomrummet. Och det vill jag inte ha! Jag vill bli kär i en man som blir kär i mig. Där jag blir en bonus i hans annars ordnade och aktiva liv som han är nöjd med.
Är detta ett manligt fenomen? Jag tycker inte att jag ser det lika ofta hos kvinnor. Kvinnor verkar kunna klara sig själv bättre.
Tycker du? Att de tar nästan vem som helst för att slippa vara själva?Tycker det är ett vanligt fenomen hos kvinnor med.
Tycker du? Att de tar nästan vem som helst för att slippa vara själva?
Är det så hemskt att vara själv?
Jag upplever tvärtom i min umgängeskrets. Vi är många som är singlar för att vi helt enkelt har höga krav som vi inte tummar på.Jag upplever att kvinnor kan vara så desperata efter en partner att dom tar vad som helst för att inte vara ensamma/singlar.