Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var lite så igår för mig. Sen gick det över.Är det någon mer som har problem med att Tinder hänger sig?
När jag öppnar meddelanden ser det ut så här och går ej att klicka någonstans. Går dock att ta sig matchningar men gör ingen skillnad när man sveper tillbaka. Fortfarande samma.
Visa bifogad fil 38374
Nejdå! (Säger hon som just tagit en av sina bonusnätter till att boka hotellrum för mig och honom i en annan stad senare under veckanBli inte för insyltad bara. Man kan bara finnas och vara ändå utan att dras med i andras problem.
Åja - du kommer nog att tjuvskika lite nu och då!
Hoppas det inte hänt något bara ❤
Låter som att det är mer än bara en allmän mättnad, men du behöver inte berätta om du inte vill såklart. Kram!
HahaDet kan stämma, men ville berätta ifall jag inte skriver på ett tag. Men lät kanske onödigt dramatisk
.
❤ Vad gullig du är. Nädå, inget mer än att han, FS, som jag trodde var en vän, tydligen var intresserad av nåt mer och när han fattade att jag inte var det (på omvägar, inget klarspråk där inte) verkar det vara tack och hej.
Badoo-killen skrev inget efter att jag typ en vecka i förväg föreslog att ses en fm och när jag skrev kvällen innan och hörde hur det blev så hann han inte och föreslog ingen ny dag.
Orka.
Kram!❤
Ja, känner jag blivit aningens bitter... vilket ju inte känns bra om man ska träffa nya människor.
@strawberrysylt @detordnarsig (och dels @the_connemara) hoppast att det bara är förbigående uppgivenhet och bitterhet..!Har känt sådär själv i perioder på sistonde, så känner igen mig, verkligen.
Men som DB (den bildlöse) skrev till mig i söndags: "One might actually find gold in the rubble of Tinder...."![]()
Det händer lite då och då för mig. Lite störigt.Det var lite så igår för mig. Sen gick det över.
Vad trist att du känner så.Jaha. Jag är nog förälskad i tjejen som var här inatt. Hon kommer hit sent ikväll och sover här inatt med.
Känns som att det verkligen inte är läge för mig att inleda något nu, alldeles för trasig för det. Borde väl sluta träffa henne nu innan jag blir mer förälskad.
Tjejen ligger och sover fortfarande och jag är förälskad. Attans. Får se hur jag reder ut detta nu..
Min normala instinkt är att fly, brukar göra det. Men ska väl försöka vara lite mer rationell denna gång.
Jaja, ska hem till en vän ikväll iaf så får prata av mig lite.
Ja, behöver alla sådana känslor jag kan få just nu om jag ska orka mig igenom detta. Så klamrar mig fast vid minsta lilla ljusa grej.Jag blir ändå glad, det innebär att du har lite må-bra känslor i kroppen. Det tror jag den behöver.
Det är härligt att vara förälskad. Hoppas att du kan njuta av det trots omständigheterna.Ja, behöver alla sådana känslor jag kan få just nu om jag ska orka mig igenom detta. Så klamrar mig fast vid minsta lilla ljusa grej.