Jag älskar london.Som ni vet så har jag träffat gekås tjejen ett tag, och vi planerar en resa. Men om ni ska resa ut värden med Tranan, Vilken stad skulle ni vilja uppleva med Tranan? I sju dagar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar london.Som ni vet så har jag träffat gekås tjejen ett tag, och vi planerar en resa. Men om ni ska resa ut värden med Tranan, Vilken stad skulle ni vilja uppleva med Tranan? I sju dagar.
Som ni vet så har jag träffat gekås tjejen ett tag, och vi planerar en resa. Men om ni ska resa ut värden med Tranan, Vilken stad skulle ni vilja uppleva med Tranan? I sju dagar.
Själv har jag planer på Tokyo eller Seoul. men det kanske är för stort?Om jag skulle få välja så hade jag (jag kan NOLL om världen/städer/resor) valt en stad med mycket vetenskapshistoria att ta del av, gärna inom ditt eller mitt eget (jag älskar det mesta med vetenskap dock så är själv dålgot exempel) område såklart. Tycker ju det är sjukt najs med nördiga/engagerade människor även inom sådant som inte alls är min grej!
Här har ni en sån där personlig assistent! Och vet ni? Jag har ambitioner! Massor! Och vet ni också? Jag ÄLSKAR mitt jobb! Och det jag gör är viktigt. Hade inte jag varit där mina timmar så hade inte denna människa överlevt. En helt underbar människa, glad, rolig, och vi skrattar så vi kiknar ibland.
Jag jobbar dag, natt, helg, men har hur många lediga dagar som helst varje månad. Var fjärde vecka är jag ledig helt och hållet. Jag kan rida och gå med hunden i dagsljus på vintern väldigt många dagar. Det betyder mycket för mig. Och lönen ser till så jag har råd med bil, hund, häst, villa, mat på bordet, tak över huvudet, allt det praktiska, en utlandsresa varje år, nöjen och övrigt.
Vi är ute när det är finväder, och inne när det är fulväder, vi bakar, lagar mat, kollar på tv. Jag, med mina underbara kollegor, förgyller hens liv och hen vårat.
Jag har jobbat åt henom över 10 år nu, och jag har inga planer alls att sluta trots att jag blivit erbjuden andra jobb. Du kan kalla det att ha noll ambitioner, men min ambition är bara att få vara lycklig, och det blir jag av jobbet och arbetstiderna.
Jag själv skulle gå under av att sitta på kontor 7.30-16.30 mån-fre, kliva in på morgonen när det är mörkt, och kliva ut när det är mörkt igen och vars största uppgift är att tjäna så mycket pengar som möjligt. Det om något ser jag som något skittråkigt ganska värdelöst... Men jag skulle aldrig någonsin välja bort någon annan människa enbart pga det. Förhoppningsvis så har människan högre mål i livet än att tjäna mycket pengar, bo i ett flådigt radhus, och kolla jobbmejlen en lördagkväll....
Jag har jobbat som personlig assistent och tjänat lika mycket som cheferna på grund av tillägg och OBJag har aldrig skrivit att jobbet som personlig assistent inte är viktigt.Det är ju superbra att du trivs så bra med det och du (och många andra) gör säkert ett fantastiskt jobb!
Vad jag däremot har skrivit (och upprepat massor av gånger redan) är att det inte handlar om att jag måste ha någon som tjänar sjukt mycket pengar - men jag vill däremot ha någon som matchar mig jobbmässigt med liknande lön och liknande jobbsituation. Jag vill ha någon med liknande ekonomi som har samma prioriteringar som jag själv, det vill säga, någon som har råd att kanske någon gång i framtiden kunna köpa en riktigt stor lägenhet i centrala stan eller rentav ett hus strax utanför vilket blir svårt om man inte tjänar en del pengar.
Själv har jag planer på Tokyo eller Seoul. men det kanske är för stort?
Jag med, men jag får inte mer en 1 vecka ledigt i sträck på ett tag. Händer för mycket på jobbet just nu.Då hade jag velat ha 2 veckor och hinna resa runt.
Istanbul?
Gud vad trist!Har rätt mycket ångest. Vill bara höra av mig till N
Skrev till honom pga att han nog har mina glasögon hos sig. Han läste, men svarade inte.
Jag trodde ändå jag betydde nånting. Men uppenbarligen inte.
En som vi kan nå med tåg eftersom jag inte vill förstöra jorden genom att utforska den. T.ex. Paris vore romantiskt.Som ni vet så har jag träffat gekås tjejen ett tag, och vi planerar en resa. Men om ni ska resa ut värden med Tranan, Vilken stad skulle ni vilja uppleva med Tranan? I sju dagar.
Förstår att det är skitsvårt, men hör inte av dig! (Eller ja det har du säkert listat ut själv)Har rätt mycket ångest. Vill bara höra av mig till N
Skrev till honom pga att han nog har mina glasögon hos sig. Han läste, men svarade inte.
Oj, Paris! bra ide!.... Frågan var man ska bo då. Oprea, Eifel, pote mari, det fins så många fina områden. och maten!En som vi kan nå med tåg eftersom jag inte vill förstöra jorden genom att utforska den. T.ex. Paris vore romantiskt.
Har rätt mycket ångest. Vill bara höra av mig till N
New YorkSom ni vet så har jag träffat gekås tjejen ett tag, och vi planerar en resa. Men om ni ska resa ut värden med Tranan, Vilken stad skulle ni vilja uppleva med Tranan? I sju dagar.
Jag önskar du var förbannad istället.
Låt inte folk trampa på dig, bli arg som ett troll! Inte ledsen och destruktiv, du är värd respekt för bövelen.
Krya på dig!Och @Fazeem
Kommer inte höra av mig. Jag önskar bara att jag kände samma mot honom som för S (ilska alltså)
Sen kommer mina tankar, är han hos henne nu osv osv. Ska försöka lägga mig tidigt iallafall.
Hemma sjuk imorgon då nåt i mitt öra sprack inatt![]()
Träffade en intressant person igår. Typ första gången i år, så det var kul. Följde med hen hem, och det var riktigt svårt att gå hem i morse. Länge sen jag hade sån kemi med någon. Sååå jag tror vi ses igen, förhoppningsvis ganska snart.
Som ni vet så har jag träffat gekås tjejen ett tag, och vi planerar en resa. Men om ni ska resa ut värden med Tranan, Vilken stad skulle ni vilja uppleva med Tranan? I sju dagar.