Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så har jag råkat ut för en sån där som inte tar ett nej... I förrgår började jag skriva med en kille och vi körde en spontanöl sent samma kväll. Han var trevlig, men jag kände inte tillräcklig synk och attraktion för att vilja ses igen. Han skrev snabbt efteråt, frågade om jag ville fortsätta lära känna honom, och jag som är kass på raka dissar skrev att jag var lite osäker och nog kände att vi inte synkade för mer än kompis. Då kom några långa haranger om att "det är väl bara att fortsätta hänga, man kan väl inte avgöra om nån kan bli ens partner över en öl, förstår inte det där med att sätta stämplar, varför måste du avgöra det nu? Vi känner inte varann! Jag kan förstå om du sa så efter några träffar, men efter en träff förstår jag inte det svaret. Du sätter stämpel med en gång, fattar ingenting!"
Jag kom inte på nåt svar på det och jag blev inte precis mer intresserad av att ses igen.
Snacka om avtändande![]()
Men är det inte bättre att prata om vad ni vill nu, än att bli ännu mer förtjust i honom? Det kan ju hända att han ändrat sig angående förhållandefrågan? Du är inte alls öppen för flersamhet annars?Ska träffa N ikväll igen, med min bästis och hennes kille.
Börjar bli livrädd nu, jag hatar dessa mellanlägen...
Har funnits små fina stunder då jag bara vill vräka ur mig att jag tycker om honom. Men måste hålla band på mig själv..
Men är det inte bättre att prata om vad ni vill nu, än att bli ännu mer förtjust i honom? Det kan ju hända att han ändrat sig angående förhållandefrågan? Du är inte alls öppen för flersamhet annars?
Du är ju också snygg och cool.Tror ärligt att jag kommer tappa honom till skaten, finns så mycket snygga och coola tjejer där![]()
Man undrar ju.Tror dom verkligen att det ska funka med sånt tjat!
Men berättar du inget så är risken överhängande att du kommer må ännu sämre när han väl tycker det blir för seriöst, tänker jag. Men jag förstår såklart att du vill forttta träffa honom, been there done that...Det är ju det och jag borde. Men vill inte förlora honom![]()
Han sa ju det senast för 2.5 vecka sen så tror inte han ändrat sig tyvärr.
Vill absolut inte ha ett förhållande med flersamhet, vill ha monogami
Tror ärligt att jag kommer tappa honom till skaten, finns så mycket snygga och coola tjejer där![]()
Dejtar ni eller är ni ihop?V saknar mig så mycket så han hoppar över sitt kompishäng och kommer hit istället
Jag har varit iväg på tävling i 13 timmar så är lagom schleten
Men han skulle köpa ostbågar så kan vi se en film i soffan.
Dejtar ni eller är ni ihop?