R
Raderad medlem 19815
Underbart!Mmm....eller hur.
Han är lite.....trött![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart!Mmm....eller hur.
Han är lite.....trött![]()
Underbart!
Okej. Det kan vara trevligt det också.Fast någon Voffkille är det inte. Det kommer stanna vid flirt för mig. Jag känner att humor och sex inte klickar tillräckligt. Där saknas rätt mycket av det jag vill ha.
Okej. Det kan vara trevligt det också.
Tja. Ibland.
Jag skulle vilja göra mig en egen karl. Bygga en. Då hade det blivit en mix av J och min gamla KK. En drömkarl.
Men J attraherar mig inte fysiskt. Och är upptagen samt åker inte skidor vilket jag och sonen gärna lägger våra semstrar på.
KK bor långt bort. Vilket är väl hans enda riktiga minus egentligen.
Jag får flumma vidare på Tinder (fast jag har gått igenom hela utbudet)
Stör mig på att flera killar typ 10-15 år yngre än mig, sjukt snygga, kontaktar mig på HP...jag avfärdar dem...går tillbaka till de som är inom den ålder som känns ok för mig och inser att majoriteten är sååååå himla gubbiga. Sorry...jag är ytlig idag![]()
Känner igen det. Hälften runt min ålder (46) är asgubbiga!
Jag som är så ärtig och snygg![]()
Varför tror ni jag håller mig till yngre män?![]()
Jag får ju kroppsångest. Och många är så tråkiga rent mentalt.
Äscha då, genom åren så har jag lärt mig att många män, speciellt de som själva är vältränade och "fit" verkligen gillar de här smått skavankiga tantkropparna vi dras med![]()
Stör mig på att flera killar typ 10-15 år yngre än mig, sjukt snygga, kontaktar mig på HP...jag avfärdar dem...går tillbaka till de som är inom den ålder som känns ok för mig och inser att majoriteten är sååååå himla gubbiga. Sorry...jag är ytlig idag![]()
Känner igen det. Hälften runt min ålder (46) är asgubbiga!
Jag som är så ärtig och snygg![]()
Vete fasen hur det ser ut med snygg o ärtig hos mig men jag känner lika. Hela profilen andas liksom trött gubbe hos många alt sönderjobbad karriäsärssnubbe så att jag ALLTID tänker på Fredrik i Solsidan (vilken jag älskar men inte alls min typ). Är typ mitemellan 30 o 40.
Preciiiis.
Det är många Fredde
Eller svettige Gym-Nicke med biceps stora som timmerstockar och tigrar tatuerade på armarna![]()
Jag är som vanligt mest nervös att inte känna igen den jag ska på dejt med i morgon, hatar dettror 4 av 5 bilder är typ 9 år gamla och jag hyser ännu större motvilja emot att lägga till personen på messenger eller liknande. Blä.