R
Raderad medlem 94602
Tinder blir lite kass för mig som bor i ett område med massa turistorter så här i semestertider. Hälften av folket som dyker upp i flödet bor inte alls i närheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi borde få till en träff!?
Mer än gärna men jag jobbar som en gris till tredje veckan i Augusti.
Mycket gärnaSeptember?
Mycket gärna
Vi kanske ska starta en egen tråd om buketräff Dalarna?
Tinder blir lite kass för mig som bor i ett område med massa turistorter så här i semestertider. Hälften av folket som dyker upp i flödet bor inte alls i närheten
Yes, starta gärna en du .
Åh, jag bor inte i dalarna, men hade velat ha en träff med alla i dejtingtråden! Fattar att det vore extremt svårgenomförbart såklart. Men alla verkar så sköna här!Mycket gärna
Vi kanske ska starta en egen tråd om buketräff Dalarna?
Åh, jag bor inte i dalarna, men hade velat ha en träff med alla i dejtingtråden! Fattar att det vore extremt svårgenomförbart såklart. Men alla verkar så sköna här!
Ännu värre att bo i Malmö och därmed få Köpenhamn (och Kastrup) i flödet... I alla fall om man inte är intresserad av danskar eller folk som inte bor i närheten r
Jag tänkte just på samma. Men också att jag har dålig koll på var alla finns? Jag finns i Skåne utanför Lund
Du är en sån snäll person @Voff.Masen sitter på tåget på väg hem från Göteborg och vill hoppa av här. Så klart Voff ställer upp med en sängplats
V kom hit ganska tidigt igår, tog en promenad med Ruben och han följde även med mig på träning med Molnet, bar hinder, var glad och social.
Vi pratade om min skåneresa och han bestämde sig för att flytta en semestervecka så han kan följa med mig dit. På träningsläger med min häst Men det kommer finnas tid att göra annat också.
Vi pratade om vad vi vill, vilken del vi vill ha i varandras liv osv och kom fram till att vi vill kila stadigt.
Jag frågade om han vill ha en seriös relation med mig.
"Ja, det vill jag, nu har jag provat att vara utan dig och det sög!"