Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns lite jobbigt efter att Julflirten åkt idag. Men vi ses om tre veckor igen. Jag har gått från noll till hundra där (om jag nu ens har nåt mellanläge?O_o), från att helt tvärsäkert inte ha något känslomässigt engagemang alls (trodde inte jag skulle få det heller) till att känna mig rejält förälskad. Hur blev det så? Förmodligen av flera anledningar. Att jag fattat att han nog har nåt slags såna känslor för mig, att vi lärt känna varann mer, och att jag öppnat upp för att våga/vilja känna nåt för honom.
Vad härligt det är att hänga med nån man är förälskad i. Sexet som blir skönare, kyssarna som ger ilningar i hela kroppen, den där känslan av att bara vilja vara nära och ta på den andra. Och han är så himla fin att vara nära. :love:

Sen tänker jag säkert för mycket och känner efter som vanligt. Är jag okej med det här? Är jag rädd om mig själv nu, eller finns det risk att jag lurar mig? Att ha ett gäng kk:s man inte bryr sig så mycket om fixar väl vilken monogam person som helst. Nu blir det mer än så, nu har jag känslor för nån som har kärleksrelationer med andra. Och jag vet ännu inte var jag själv står på mono-poly-skalan. Men jag kan inte heller veta om jag inte testar. Och jag skulle inte velat ha en monogam relation med J, även om det hade varit möjligt. Det finns för mycket saker kring personlighet och livsstil som inte skulle synka för det. Därför är det väl fint just att jag inte behöver det, jag vill ju träffa andra också, som kan ge mig andra bitar.
Och när har jag nånsin ångrat en förälskelse i efterhand? Det brukar gå åt skogen, men jag brukar lösa det galant också. :p

V kom hit ganska tidigt igår, tog en promenad med Ruben och han följde även med mig på träning med Molnet, bar hinder, var glad och social.
Vi pratade om min skåneresa och han bestämde sig för att flytta en semestervecka så han kan följa med mig dit. På träningsläger med min häst 😁 Men det kommer finnas tid att göra annat också.

Vi pratade om vad vi vill, vilken del vi vill ha i varandras liv osv och kom fram till att vi vill kila stadigt.
Jag frågade om han vill ha en seriös relation med mig.
"Ja, det vill jag, nu har jag provat att vara utan dig och det sög!"
😂

V kom hit ganska tidigt igår, tog en promenad med Ruben och han följde även med mig på träning med Molnet, bar hinder, var glad och social.
Vi pratade om min skåneresa och han bestämde sig för att flytta en semestervecka så han kan följa med mig dit. På träningsläger med min häst 😁 Men det kommer finnas tid att göra annat också.

Vi pratade om vad vi vill, vilken del vi vill ha i varandras liv osv och kom fram till att vi vill kila stadigt.
Jag frågade om han vill ha en seriös relation med mig.
"Ja, det vill jag, nu har jag provat att vara utan dig och det sög!"
😂

Så fint! :heart glad jag blir för eran skull!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka