DejtingtrÄden 24

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Han Ă€r engagerad i det mesta, du minns vĂ€l nĂ€r han sprang nerför stupet i Öved 😂

Han sprang inte ens, kastade sig ut för att fĂ„ bra material nĂ€r vi tramsade runt pĂ„ vĂ„ra hĂ€star đŸ€Ł Och till trĂ„den vill jag bara tillĂ€gga att det Ă€r verkligen bara ett enda stup, med sly o skit, stigarna gĂ„r utmed stupet ner till vattnet och de red vi pĂ„ 🙄😁

Till trĂ„den. Den trevliga stĂ€llde en frĂ„ga om skoning (jag pratar normalt sett inte hĂ€st med icke hĂ€stfolk om ingen frĂ„gar). Det generarade (en sĂ„ nedkortad variant jag lyckades med och blev Ă€ndĂ„ inte helt klar!) ett helt eget maxat svar pĂ„ Tinder. Undra hur det Ă€r att vakna upp till lille vĂ€n đŸ€Ł

Men alltsĂ„, han dĂ€r gamla rikingen.... Det stod i artikeln att kvinnan han letade efter, skulle "fĂ„ rĂ€tt att spendera" 50.000 pund i Ă„ret.... Är det bara jag som tycker det lĂ„ter som han Ă€r ute efter att "hyra en mage" (lite som surrogati-typ, men med kvinnan som mamma)? Och rĂ€tt dĂ„ligt betalat dessutom, sĂ€rskilt med tanke pĂ„ hur mycket pengar han sjĂ€lv hade.... :crazy:

AlltsÄ om han letat efter nÄgon att bli kÀr i, sÄ skulle han vÀl inte gÄ ut i förhand med ett eksakt belopp han tÀnkt spendera pÄ kvinnan per Är. :confused:

Han sprang inte ens, kastade sig ut för att fĂ„ bra material nĂ€r vi tramsade runt pĂ„ vĂ„ra hĂ€star đŸ€Ł Och till trĂ„den vill jag bara tillĂ€gga att det Ă€r verkligen bara ett enda stup, med sly o skit, stigarna gĂ„r utmed stupet ner till vattnet och de red vi pĂ„ 🙄😁

Dedikerad 😁
DĂ€rför han Ă€r bĂ€stis, the one and only 😍

Det hÀr gÄr ju inte sÄ bra. Nu Àr jag nog ÀndÄ dumpad av lunchpromenadkillen.

Samt att dejttjejen inte dök upp pÄ dejten??! Fattar inget. Tre av tre brudar som hoppat av bara sÄdÀr. SupermÀrkligt!

Jaja, den som ger sig in i leken fÄr leken tÄla.

Gör inte missen som en del gör dÄ bara, skriver ett meddelande och unmatchar nÀstan direkt efter.
DÄ kan ju ÀndÄ inte mottagaren lÀsa meddelandet :idea:
Eller som de som skrivit ett meddelande och sen plockar bort en för att de Ängrat sig nÀr det redan var sÀnt - bara det att nÀr de efter nÄgon mÄnad glömt bort att de plockat bort en matcar igen, och se, dÄ kom meddelandet fram!
JÀdrar vad förvÄnade de blir nÀr man glatt svarar!

Men alltsĂ„, han dĂ€r gamla rikingen.... Det stod i artikeln att kvinnan han letade efter, skulle "fĂ„ rĂ€tt att spendera" 50.000 pund i Ă„ret.... Är det bara jag som tycker det lĂ„ter som han Ă€r ute efter att "hyra en mage" (lite som surrogati-typ, men med kvinnan som mamma)? Och rĂ€tt dĂ„ligt betalat dessutom, sĂ€rskilt med tanke pĂ„ hur mycket pengar han sjĂ€lv hade.... :crazy:

AlltsÄ om han letat efter nÄgon att bli kÀr i, sÄ skulle han vÀl inte gÄ ut i förhand med ett eksakt belopp han tÀnkt spendera pÄ kvinnan per Är. :confused:
Fast han söker ju inte efter nÄgon att bli kÀr i utan nÄgon som kan föda hans barn, det framgÄr ju klart och tydligt.

Samt att dejttjejen inte dök upp pÄ dejten??! Fattar inget. Tre av tre brudar som hoppat av bara sÄdÀr. SupermÀrkligt!

MÀh! Vad synd. Men friskt vÄgat osv., det tar ju oftast ett tag innan det lossnar :)

Ja han Àr ju tydlig med att han vill ha nÄgon som kan ge honom en arvinge. Det verkar ju vara det viktiga.

Jag ska pÄ dejt i eftermiddag igen..En annan jag skrivit med. Det bestÀmdes innan jag drack kaffe hos Masen.
Den hÀr verkar ha riktigt kul humor. Vi har bestÀmt att gÄ en bit av strandpromenaden hÀr och ta en kaffe pÄ bryggserveringen. Det blir lagom.

Det kÀnns bra för mig med.
Jag hoppas att vi kommer förstÄ varandra lite bÀttre nu. Jag behöver vara lite mer öppen och han behöver övertÀnka lite mindre.

MĂ„ste Ă€ven ta tag i MĂ„rran, aka kollegan 😒

Fast om du Àr liiiite mer öppen sÄ kommer han nog automatiskt övertÀnka liiiite mindre. Och tvÀrt om. Det kommer bli kalasbra!

Jag ska pÄ dejt i eftermiddag igen..En annan jag skrivit med. Det bestÀmdes innan jag drack kaffe hos Masen.
Den hÀr verkar ha riktigt kul humor. Vi har bestÀmt att gÄ en bit av strandpromenaden hÀr och ta en kaffe pÄ bryggserveringen. Det blir lagom.

Nu börjar jag fundera om du kan bo i nĂ€rheten av mig? :confused: ”Mas”, ”strandpromenaden”...?

Dalarna/Leksand hÀr! :up: SjÀlvklart behöver du inte svara pÄ det, men alltid kul med nÄn i nÀrheten om man skulle kÀnna för en spontan buketrÀff nÄn gÄng!

Nu hörde han av sig igen och vi har bestÀmt att ses pÄ torsdag vid lunch. Men jag ropar inte hej förrÀn torsdag eftermiddag!

Nu börjar jag fundera om du kan bo i nĂ€rheten av mig? :confused: ”Mas”, ”strandpromenaden”...?

Dalarna/Leksand hÀr! :up: SjÀlvklart behöver du inte svara pÄ det, men alltid kul med nÄn i nÀrheten om man skulle kÀnna för en spontan buketrÀff nÄn gÄng!

NÀ jag bor pÄ vÀstkusten. Men bÄde jag och Masen Àr förirrat Dalfolk :D
Jag Àr frÄn Orsa. En buketrÀff Àr aldrig fel :up:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka