Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och inte heller märka om @athena_arabians säger att hon är 40 :angel:
Säg inte personnumret inför honom bara... eller han kanske inte kan räkna med så "höga" tal som 2019 :idea:
Jag tänkte mer att hon tar cert, jag lånar det och nästlar mig in :angel:
Mvh höjdrädd

Men alltså, han där gamla rikingen.... Det stod i artikeln att kvinnan han letade efter, skulle "få rätt att spendera" 50.000 pund i året.... Är det bara jag som tycker det låter som han är ute efter att "hyra en mage" (lite som surrogati-typ, men med kvinnan som mamma)? Och rätt dåligt betalat dessutom, särskilt med tanke på hur mycket pengar han själv hade.... :crazy:

Alltså om han letat efter någon att bli kär i, så skulle han väl inte gå ut i förhand med ett eksakt belopp han tänkt spendera på kvinnan per år. :confused:
Asch, det problemet är lätt att åtgärda. Bara att gifta sig och iscensätta en jaktolycka :angel:

Hjälp, jag har ett problem.... Alltså, mitt ex bor sedan han flyttade ut från mig, i en båt. Just nu har han sin båt i gästhamnen i staden där jag jobbar.

Killen som jag ska träffa i dag vill att vi tar en öl på restaurangen som ligger typ 25 meter från exet's båt. :o Det känns inte så bra, eller "snällt" om han skulle råka se oss... (Jag och ex är fwb fortfarande) Har föreslagit ett annat ställe, men han hade dålig erfarenhet av det. Och finns inte jättemånga alternativ såhär på en tisdag eftermiddag.

What to do?? Har inte så lust att berätta anledningen till varför jag inte vill gå på just den restaurangen... :cautious:

Hjälp, jag har ett problem.... Alltså, mitt ex bor sedan han flyttade ut från mig, i en båt. Just nu har han sin båt i gästhamnen i staden där jag jobbar.

Killen som jag ska träffa i dag vill att vi tar en öl på restaurangen som ligger typ 25 meter från exet's båt. :o Det känns inte så bra, eller "snällt" om han skulle råka se oss... (Jag och ex är fwb fortfarande) Har föreslagit ett annat ställe, men han hade dålig erfarenhet av det. Och finns inte jättemånga alternativ såhär på en tisdag eftermiddag.

What to do?? Har inte så lust att berätta anledningen till varför jag inte vill gå på just den restaurangen... :cautious:

Oj, tuft läge :o

Tar en sån där lång jeltäckande jacka på dig med en stor hat som du petar in håret i och stora solglasögon. Kommer till restaurangen i extremt god tid och byter om på toaletten :confused:
Sorry kunde inte låta bli :D

Varför inte? Alla har väl ex...

Jag hade nog sagt att mitt ex bor precis i närheten så stor risk att han kommer förbi, det är lite känsligt fortfarande så jag går gärna någon annanstans.

Tar en sån där lång jeltäckande jacka på dig med en stor hat som du petar in håret i och stora solglasögon. Kommer till restaurangen i extremt god tid och byter om på toaletten :confused:
Sorry kunde inte låta bli :D

Haha, jag tror att jag kan lyckas luska in mig dit, men vad om dejten vill promenera vid sjön efteråt och titta på båtar.....? :o

Varför inte? Alla har väl ex...

Jag hade nog sagt att mitt ex bor precis i närheten så stor risk att han kommer förbi, det är lite känsligt fortfarande så jag går gärna någon annanstans.

Har funderat på det. Ja, alla har ex, men känns dumt att börja ta upp det redan vid första dejten...

Nej nej, jag brukar inte unmatcha utan ett ord. Skriver till dem att jag inte vill träffas igen, men om de börjar tjata eller diskutera så blir det unmatch.

Haha ja okej då. :D
Och absolut! Men det gör mig ändå opepp. Tycker det är så trist att man fortfarande blir förvånad när någon tar ett "Tack men nej tack" med ro och hövlighet. :(

Gör inte missen som en del gör då bara, skriver ett meddelande och unmatchar nästan direkt efter.
Då kan ju ändå inte mottagaren läsa meddelandet :idea:

Haha! Nejdå, så mycket har jag ändå koll på. :D

Jag förstår nog inte ens grejen tror jag. Hade bara sagt till dejten att jag känner mig obekväm pga att exet bor i närheten och/eller meddelat exet att det är risk att han ser mig med en dejt där. 🤷‍♀️ Särskilt om du och exet nu är vänner?

Nä jag bor på västkusten. Men både jag och Masen är förirrat Dalfolk :D
Jag är från Orsa. En buketräff är aldrig fel :up:

Och @Fibusen Dalarna även jag, hade gärna hängt på :).

----

Idag har jag och FS kajakat heeela dagen. :) Väldigt trevligt och vi ska ses snart igen, men tror som sagt det stannar på kompis-stadiet, men det är verkligen inte helt fel det heller!

Bifogade filer

• 20190709_165232.webp
    20190709_165232.webp
    208,7 KB · Visningar: 16
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka