Om han ändå hade haft så mycket
Och 199 cm lång på det.
Jag är 160![]()
Det var alltså lite Helan och Halvan-stuk över er, där du var den stabila punkten som hindrade honom från att blåsa bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om han ändå hade haft så mycket
Och 199 cm lång på det.
Jag är 160![]()
Det var alltså lite Helan och Halvan-stuk över er, där du var den stabila punkten som hindrade honom från att blåsa bort![]()
Ja jag har ju låg tyngdpunkt och ett aschle som ankare![]()
Jag har gjort slut på hela tinder
Jag har nog varit lite väl flitig med vänstersvepet. Och för kritisk. Både mot snubbarna och mig själv.
Många ser rätt fit ut i sin profil och skriver om träning och då har jag tänkt att jag är nog inget för honom.
Nu är Tinder stendött
Vad göra??
De jag skrivit med har fallit bort. Det blir ingen kul, rapp humor. Va torra och korrekta många är!
"Brunbränd och stark som ett A4-ark", passar bra in på mig.
Känner igen mig, sveper ofta slut fort.
De som är kvar är dötråkiga att skriva med...
Jag tror ändå du är en kul person att skriva med
En från senaste tindermatch följde faktiskt med till instagram, svarar på mina storys, men är SÅ ointressant.
Plus bor ca 5 mil härifrån, skulle aldrig gå...
"Brunbränd och stark som ett A4-ark", passar bra in på mig.![]()
Jag är askul
Närå...jag ska vara serriös!
5 mil är väl inte långt bort?
Jag har satt 7,5 och gjort slut på dem trots att populationen här har 20-dubblats pga semesterorter som Kungshamn, Smögen och Göteborg.
Masen skrev sent igår. Han var tydligen nöjd över besöket här och vill ses igen.
Jag känner väl att det är rätt onödigt.
Nu kommer jag inte ha tid för dejting närmsta 1,5 v pga jobb och sonen som kommer hem. Passar mig bra.![]()
Är väl bra med ett fyrtorn om ni går vilse i skogen på Island.Om han ändå hade haft så mycket
Och 199 cm lång på det.
Jag är 160![]()
Drasuten från i går skrev nyss och frågade om jag ville ses igen. Jag svarade nej. Fast på ett artigt sätt så klart.
Masen har också skrivit. Han vill ta med mig till en nudiststrand
Det vill inte jag!
Masen har också skrivit. Han vill ta med mig till en nudiststrand
Det vill inte jag!
Kör!Mkt osäker på vad jag ska tänka ang tisdagens dejt. Han var trevlig och lättpratad, gillade djur och vi hade en del sammanfallande interessen. Men inget pirr från min sida. Såg nog bättre ut på sina bilder än IRL...
Har iofs bara hänt en gång tidigare att jag blivit riktigt kär vid första ögonkast, så det lutar åt att han får en chans till. Han föreslog filmkväll imorgon, det kanske är en bra anledning till att se om det kan finnas något mer..?