Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har blivit gostad för första gången :p
Av klättraren. Märkligt för det var han som var den drivande. Nu när jag äntligen kom igång med skrivandet så försvann han. Tidigare idag så ville han ses :confused:

Jag sket i alla Tinder-killar och åkte på båt-"dejt" med exet och ex-hunden istället. :D

IMG_20190712_172325.webp

Jag har blivit gostad för första gången :p
Av klättraren. Märkligt för det var han som var den drivande. Nu när jag äntligen kom igång med skrivandet så försvann han. Tidigare idag så ville han ses :confused:
Fast om ni skrev tidigare idag så är det väl inte alls orimligt att han svarar senare? Eller hade ni bestämt att ses/höras under dagen?

Fast om ni skrev tidigare idag så är det väl inte alls orimligt att han svarar senare? Eller hade ni bestämt att ses/höras under dagen?
Nej alltså han är helt borta från Tinder. Vår chatt är det. Verkar som om han tagit bort den.

Ja precis, första dejten var nu i tirsdags, och då vi skrev i går så frågade han om min plan var att lära honom att rida.... Tänkte svara att jag inte direkt lagt någon "plan" för honom efter en enda dejt. :p Men skrev istället att då fick han skaffa sig en egen häst (han hade nyss frågat hur många hästar jag har). Kanskje därför jag inte verkade tillräckligt "pepp"?

Jag hade skrivit redan i början att jag inte nödvändigtvis letade enbart långvarigt/seriöst, vilket han sa var samma med honom, men kändes som han förväntade rätt mycket "commitment" ganska snabbt ändå. 😅
Sånt e så drygt, något jag lätt kunde känna när jag hade häst var uttnyttjad för att jag hade häst. Inte många som fick komma å rida, hade inte en nybörjar häst å vill inte umgås med folk som umgås med mig för att jag har häst.

Oj... Jag var hos FS på tacos och filmkväll igår, väldigt trevligt. Efter att vi sagt hejdå skrev han dock en grej som kan tolkas som att han velat vara mer än vänner... rätt oskyldigt, men ändå.

Jag känner ju inget sånt, får väl ta upp det nästa gång vi ses om det behövs...

Kan min Tinderapp krångla?
De flesta jag svepte bort under gårdagen är tillbaka. Hur :confused:

Drasuten från i går skrev nyss och frågade om jag ville ses igen. Jag svarade nej. Fast på ett artigt sätt så klart.

Masen har också skrivit. Han vill ta med mig till en nudiststrand O_o
Det vill inte jag!
Var finns det nudiststränder här???

Och hejja dig fina Voff

Kan min Tinderapp krångla?
De flesta jag svepte bort under gårdagen är tillbaka. Hur :confused:

Inte omöjligt säger jag efter att min gjorde just så. Jag hade ju en match jag skrev med som helt plötsligt försvann hos mig. Hittade honom ju på HP och vi träffades. Visade sig att jag fanns kvar på hans Tinder. Så Tinder lever nog sitt eget liv ibland tyvärr.

Inte omöjligt säger jag efter att min gjorde just så. Jag hade ju en match jag skrev med som helt plötsligt försvann hos mig. Hittade honom ju på HP och vi träffades. Visade sig att jag fanns kvar på hans Tinder. Så Tinder lever nog sitt eget liv ibland tyvärr.

Märkligt. Alla andra chatter är kvar. Var det så för dig med?

Funderar på att starta om Tinder från början. Jag har ändå svept lite väl mycket vänster :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka