R
Raderad medlem 19815
Kom hem från C för en stund sedan. Trevligt på alla sätt, och blev bjuden på både lunch och kaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gör det då! Håll på med hästarna och njut av livet. Ta nya tag med dejtingen till hösten om det känns rätt, annars strunta i det.
Fast om ni skrev tidigare idag så är det väl inte alls orimligt att han svarar senare? Eller hade ni bestämt att ses/höras under dagen?Jag har blivit gostad för första gången
Av klättraren. Märkligt för det var han som var den drivande. Nu när jag äntligen kom igång med skrivandet så försvann han. Tidigare idag så ville han ses
Nej alltså han är helt borta från Tinder. Vår chatt är det. Verkar som om han tagit bort den.Fast om ni skrev tidigare idag så är det väl inte alls orimligt att han svarar senare? Eller hade ni bestämt att ses/höras under dagen?
Sånt e så drygt, något jag lätt kunde känna när jag hade häst var uttnyttjad för att jag hade häst. Inte många som fick komma å rida, hade inte en nybörjar häst å vill inte umgås med folk som umgås med mig för att jag har häst.Ja precis, första dejten var nu i tirsdags, och då vi skrev i går så frågade han om min plan var att lära honom att rida.... Tänkte svara att jag inte direkt lagt någon "plan" för honom efter en enda dejt. Men skrev istället att då fick han skaffa sig en egen häst (han hade nyss frågat hur många hästar jag har). Kanskje därför jag inte verkade tillräckligt "pepp"?
Jag hade skrivit redan i början att jag inte nödvändigtvis letade enbart långvarigt/seriöst, vilket han sa var samma med honom, men kändes som han förväntade rätt mycket "commitment" ganska snabbt ändå.
Meh, så dumt!Nej alltså han är helt borta från Tinder. Vår chatt är det. Verkar som om han tagit bort den.
Folk är konstiga. *har den t-shirten*Nej alltså han är helt borta från Tinder. Vår chatt är det. Verkar som om han tagit bort den.
Folk är konstiga. *har den t-shirten*
Var finns det nudiststränder här???Drasuten från i går skrev nyss och frågade om jag ville ses igen. Jag svarade nej. Fast på ett artigt sätt så klart.
Masen har också skrivit. Han vill ta med mig till en nudiststrand
Det vill inte jag!
Kan min Tinderapp krångla?
De flesta jag svepte bort under gårdagen är tillbaka. Hur
Var finns det nudiststränder här???
Och hejja dig fina Voff
Inte omöjligt säger jag efter att min gjorde just så. Jag hade ju en match jag skrev med som helt plötsligt försvann hos mig. Hittade honom ju på HP och vi träffades. Visade sig att jag fanns kvar på hans Tinder. Så Tinder lever nog sitt eget liv ibland tyvärr.
Jag har ändå svept lite väl mycket vänster
Ja det vara bara just den chatten som försvann. Sen vet jag inte om andra matchningar försvann (eller möjligen äldre chattar, jag har varit dålig på att rensa bort).Märkligt. Alla andra chatter är kvar. Var det så för dig med?
Funderar på att starta om Tinder från början. Jag har ändå svept lite väl mycket vänster