Piffi allkrydda, salt och peppar?
Salt, peppar och chiliflakes som man skruvar ut (plus på den dock)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Piffi allkrydda, salt och peppar?
Nu måste ju jag slå till på hur gammal var han![]()
Ok. Jag MÅSTE försöka sluta manshata. #inteallamördareHan var faktiskt både snäll och skötsam!!
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg
Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.
Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.
Det låter snarare som att det är han som är någons dåliga ex.
HAHA!!!Men man kan väl ändå inte dejta nån som bara har 3 kryddor i sitt skafferi, haha
Tror min dejt ghostat migvi har inte hörts sen i lördags...
Men man kan väl ändå inte dejta nån som bara har 3 kryddor i sitt skafferi, haha.
Ska nog ta hem tinder imorgon igen när jag ändå ska till mamma och pappa..
Bara ingen av dessa är peppar så är det lugnt!Men man kan väl ändå inte dejta nån som bara har 3 kryddor i sitt skafferi, haha.
Fick en plötslig känsla av att jag måste gå till närmsta mataffär och handla lite kryddor omgående![]()
Haha! Det är inget illa menat, men jag gillar att laga god välsmakande matdet får man inte av 3 kryddor (enligt mig
)
DU har rätt.Haha! Det är inget illa menat, men jag gillar att laga god välsmakande matdet får man inte av 3 kryddor (enligt mig
)
Men man kan väl ändå inte dejta nån som bara har 3 kryddor i sitt skafferi, haha.
Jag skärmdumpade till min man, f.d kockSkrek.![]()
Jag skärmdumpade till min man, f.d kock![]()
Jag blev chockad! På riktigt alltså...