R
Raderad medlem 94602
Tråkigt att höra! Har följt ert förhållande sedan dag 1, typ, för jag kände då att du och jag var i samma sits på nåt sätt. Kommer inte mera ihåg vad likheterna var, men vet att jag tyckte det då.
Lycka till med allt som komma skall.
Tack!
Allt var som en dröm de tre första åren. Sen gifte vi oss 1 juni i fjol. Under hösten började han förändras och under vintern har han förvandlats till någon helt annan. Det har varit sorg, chock och panik att se sin älskade bli någon annan. En orimlig person som inte går att leva med. Jag förstår inte var alla de där fula sidorna kom ifrån men de har nog funnits där undertryckt hela tiden. Misstänker att hans ex sett dem före mig.
Jag har försökt kämpa för oss, att han ska ta hjälp osv men i stället är jag nu den hemska. Han är helt makalös på att vrida saker så han blir ett offer. Tillslut hoppade han isäng med en annan och tom angående det försöker han skuldbelägga mig att det hände.
Nu har jag, sonen, Skägget och katten flyttat till en jättetrevlig, stor etta i centrum. Vi mår jättebra! Jag har bytt jobb, sonen har massa kompisar och 200 m till skolan.
Så småningom hamnar jag väl i den här tråden igen