Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gaaah! (Igen! )
Jag flyttade in i detta huset för 6 månader sedan, och har knappt sett någon av grannarna under denna tiden. Men för ett par dagar sedan började dottra leka med en jämnårig på gatan, vilket resulterade i att jag fick träffa pappan...
Och nu går min kropp bananas!! Han är inte någon jag skulle titta två gånger på om jag såg honom på stan, men där är något ändå med honom som gör att jag inte kan låta bli att titta när han är ute Just nu försöker jag komma på hur jag ska göra för att lära känna honom lite bättre
Sånt där är ju väldigt individuellt som många skrev.Skönt att inte vara ensam, lite så jag upplevt det hehe.
Här har det varit tvärt om. Träffade en man som inte hade några problem att smsa hela dagarna (han hade kontorsjobb och att då plocka upp mobilen för att snabbt skriva något påverkade inte nämnvärt). Jag å andra sidan kan inte hålla på och smsa när jag jobbar om det inte är något viktigt. Det stör flytet när jag sorterar post och när jag är ute på mina rundor så har jag händerna fulla med post eller moped Det hade han INGEN förståelse för alls, utan tyckte att jag ju åtminstone kunde skicka något svar när jag stod i någon hiss under lägenhetsrundorna, när jag var på toa och hade lunchrast
När jag sa att jag helt tappade motivationen att höra av mig när det blev så mycket krav kring hur jag skulle höra av mig, när osv, då började han direkt fråga om det var så att jag egentligen träffat någon annan... Otroligt charmigt.
Sånt där är ju väldigt individuellt som många skrev.
Jag tillhör absolut kategorin som är dålig på att svara när jag är på jobbet om det inte är något viktigt. Oftast har jag tusen andra grejer i huvudet. Men kan ju bli jobbigt om man är väldigt olika i svarsfrekvensen.
Det här sista är inte direkt riktat till dig, men passar väl in på ditt tema.
Var ju på en dejt i söndags där jag tyckte han var ganska på.
Han har verkligen varit på nu sista dagarna när han frågat om jag vill ses (både måndag och tisdag) trots att jag förklarat att jag inte hinner. Jag har jobbat 11h och 10h sista två dagarna plus att jag behövt städa ur min gamla lägenhet efter jobbet.
Jag får ju krupp på honom som då frågar igen om vi inte kan ses och kolla Netflix när jag redan sagt att jag inte hinner och ska sova om 1h .
Som sagt @machafuko sista delen var inte menad att du skulle vara så på .
Förstår att det är jobbigt!Tycker att era inlägg var väldigt givande för mig! Lite som @Red_Chili nämnde vill jag liksom ändå respektera att han inte svarar så fort han får en sekund av andningspaus från jobbet. Just eftersom han uttryckligen säger att han är ganska stressad just nu och att dejting har varit ångestfyllt för honom innan så vill jag ont lägga ytterligare stress och press på honom.
Jag tror min hormoncykel delvis har varit anledning att jag övertänkt och känt mig lite förvirrad kring situationen. Igår kväll skrev han och berättade att jobbet var väldigt stressigt just nu pga något projekt (jag hade alltså inte frågat om det, utan han berättade det ändå). Det känns som att han försöker och det är bara så här han är. Något jag får acceptera eller leta vidare och där finns väl just nu bara ett rimligt alternativ och det är att acceptera det.
Sånt där är ju väldigt individuellt som många skrev.
Jag tillhör absolut kategorin som är dålig på att svara när jag är på jobbet om det inte är något viktigt. Oftast har jag tusen andra grejer i huvudet. Men kan ju bli jobbigt om man är väldigt olika i svarsfrekvensen.
Det här sista är inte direkt riktat till dig, men passar väl in på ditt tema.
Var ju på en dejt i söndags där jag tyckte han var ganska på.
Han har verkligen varit på nu sista dagarna när han frågat om jag vill ses (både måndag och tisdag) trots att jag förklarat att jag inte hinner. Jag har jobbat 11h och 10h sista två dagarna plus att jag behövt städa ur min gamla lägenhet efter jobbet.
Jag får ju krupp på honom som då frågar igen om vi inte kan ses och kolla Netflix när jag redan sagt att jag inte hinner och ska sova om 1h .
Som sagt @machafuko sista delen var inte menad att du skulle vara så på .
Dejten igår var ok, men han var sjukt blyg! Det glimtade något intressant de gånger samtalet flöt lite bättre, men det var mycket tystnad.
Han skulle på semester ett par veckor nu, men ville gärna ses igen. Jag är lite ”out of sorts” pga dödsfall i bekantskapskretsen, så jag sa att vi skulle höras efter hans resa så får vi se hur det känns
Köpenhamn skriver knappt alls när han har mycket på jobbet, men det råder noll tvekan om att han är väldigt kär. Olika sätt att vara helt enkelt.He’s not that into you. Sorry men hade han varit intresserad hade han tagit sig tid att svara.
Det finns andra, som tar sig tid för dig
Usch, känner igen typen. Jag tror sällan det blir bättre när man ses heller när de är så oinspirerande att skriva med. Möjligen pratar de mer då, men bara om sig själva.Nu skrev jag till hp-killen utan att fråga något, får se om han svarar. Visst, hade vart kul o dejta, men ingen som jag behöver dra allt ur.
Usch, känner igen typen. Jag tror sällan det blir bättre när man ses heller när de är så oinspirerande att skriva med. Möjligen pratar de mer då, men bara om sig själva.
Det här var bra för mig också! Jag grubblar för mycket, särskilt i perioder när vi knappt kan ses (som nu).... sätt nåt slags deadline tänker jag, "om det inte känns bättre för mig om x veckor får jag göra något åt det hela, tills dess släpper jag det och gillar läget". Det brukar göra att det känns lite lugnare, att veta att en förändring på ett eller annat sätt kommer.
Nu är du kinkig, han har ju skött sig i 17 år. Visserligen inte frivilligt, men dock.Fick ett mail.
"Snäll och skötsam kille men suttit inne i 17 år"
Tror inte vi gör riktigt samma tolkning av ordet skötsam
Men han kanske har suttit inne i sin lägenhet i 17 år och inte gjort en fluga förnär, det är ju skötsamt.Fick ett mail.
Men han kanske har suttit inne i sin lägenhet i 17 år och inte gjort en fluga förnär, det är ju skötsamt.
Alltså jag hade svarat Nyfikenheten hade gjort mig galen - vad sitter han inne för?Fick ett mail.
Tveksam att det beror på torgskräck.Alltså jag hade svarat Nyfikenheten hade gjort mig galen - vad sitter han inne för?