Ja, jättetrist. Ja, precis, jag tyckte det iallafall...!
Åh
Fy vad tråkigt om det är så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jättetrist. Ja, precis, jag tyckte det iallafall...!
Åh
Fy vad tråkigt om det är så.
Nu inte menat för just han men något jag kom att tänka på nu när du nämnde det.. jag tror att det finns väldigt många players som hävdar just att man jobbar väldigt mycket just för att det är då ett safe sätt att kunna träffas när man vill/inte har någon annan på gång men det låter även ganska attraktivt att vara väldigt driven och personer känner sig speciella när de vill träffas på den lilla fritid man har.
Det var ett mer allmänt reflekterande inlägg och eftersom jag inte syftade just den personen så behövdes det inte. Inlägget klarar sig själv även utan citat eller om tidigare inlägg tas bort och eftersom det inte var ett svar så tycker jag att citat blir konstigt.Nu fattade jag vilket inlägg du svarade på, men hade varit skönt om du började citera![]()
Ja.
Jag avvaktar lite så får jag väl se...
Nu inte menat för just han men något jag kom att tänka på nu när du nämnde det.. jag tror att det finns väldigt många players som hävdar just att man jobbar väldigt mycket just för att det är då ett safe sätt att kunna träffas när man vill/inte har någon annan på gång men det låter även ganska attraktivt att vara väldigt driven och personer känner sig speciella när de vill träffas på den lilla fritid man har.
Eftersom det var mitt inlägg du svarade på (ganska uppenbart) så är det ju bra att du inte menar just honom, för nån player är han inte. Långt ifrån.
Vilket kap!Jag hittade en charmig typ på badoo...