Du får sluta tvinga dig på dom stackars karlarna.Jag hittade en charmig typ på badoo... Visa bifogad fil 25461
Herregud, vilken idiot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får sluta tvinga dig på dom stackars karlarna.Jag hittade en charmig typ på badoo... Visa bifogad fil 25461
Skrev ju till militären igår om han ville alla hjärtans dag ligga. Han jobbade sent.
Nu skrev han:
"I natt då?"
Jag har vovvi, så skrev det.
"Bara att lämna"
Vilket kap...
Svarade att jag isåfall snart blir vräkt.
Bara att lämna
Trevlig kille![]()
Skrev ju till militären igår om han ville alla hjärtans dag ligga. Han jobbade sent.
Nu skrev han:
"I natt då?"
Jag har vovvi, så skrev det.
"Bara att lämna"
Vilket kap...
Svarade att jag isåfall snart blir vräkt.
Men va fan.
Han hade ju kunnat komma till dig dessutom?
Det är väl jättebekvämt för honom. Minimal ansträngning för att få det han villMm, han vill dock oftast att jag kommer dit, fattar inte.
Brukade träffa den där typen förr. Funkade bra när jag hade råttor som hade nötter i torrfodret och hans nötallergi hindrade. Sen dog råttorna, nötterna rök... Och jag fick fortsätta åka till honom, trots att det vore mycket enklare för honom att åka till mig.Mm, han vill dock oftast att jag kommer dit, fattar inte.
Brukade träffa den där typen förr. Funkade bra när jag hade råttor som hade nötter i torrfodret och hans nötallergi hindrade. Sen dog råttorna, nötterna rök... Och jag fick fortsätta åka till honom, trots att det vore mycket enklare för honom att åka till mig.
Kan väl konstatera att den typen gott kan sitta hemma och runka, de är inget att ha.
Men det är ju du själv som hellre fortsätter träffa honom än killen som var lite osäker. Du fortsätter träffa en som beter sig så och fortsätter bli förvånad när han beter sig illa?Eller hur! Snark på män just nu..
Men det är ju du själv som hellre fortsätter träffa honom än killen som var lite osäker. Du fortsätter träffa en som beter sig så och fortsätter bli förvånad när han beter sig illa?
Ja, jag är ju alldeles för påDu får sluta tvinga dig på dom stackars karlarna.
Herregud, vilken idiot.
Han jag ev skulle träffa ikväll hinner inte.
Jag blev jätteglaf
Nu kan jag titta på Bridget Jones dagbok och äta godis!
Ok men då känns det för mig ganska malplacerat att gå vidare på män på gruppnivå. Jag tycker det blir ganska tråkigt om det hela tiden hamnar i någon sorts negativ usch/trött på grupp x, speciellt om det nu bara är en själv som är frustrerad.Är egentligen inte jättebrydd, vet ju att han är så. Och jag känner ingenting för honom mer än sexuellt.
Det var mest frustrerande i stunden eftersom jag vill ligga![]()
Ok men då känns det för mig ganska malplacerat att gå vidare på män på gruppnivå. Jag tycker det blir ganska tråkigt om det hela tiden hamnar i någon sorts negativ usch/trött på grupp x, speciellt om det nu bara är en själv som är frustrerad.
Han jag skulle träffat idag berättade precis att han har tre barn.
Så nu är jag ännu mer glad att vi inte sågs, vilket slöseri med tid.
Men Gud, varför berättar dem inte sådant på en gång?!![]()