Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men även när jag är ledig så vill jag ju göra annat.
Skulle börja bita på inredningen om jag var hemma en hel dag![]()
Får schemalägga, morgonligg sen stallet, därefter lunchligg sedan göra övriga saker därefter ett härligt middags-ligg. Låter jättehärligt![]()
Hur många är det efter 10 år som är lika sugen på att ha sex flera gånger om dagen? I början vill väl de flesta ha det så fort tillfälle ges, men iaf för mig så klingar det av efter några år och jag är inte alls lika sugen längre.
Been there, done that, i samband med ofrivillig barnlöshet. Det kan ta knäcken på även det bästa förhållandet.Får schemalägga, morgonligg sen stallet, därefter lunchligg sedan göra övriga saker därefter ett härligt middags-ligg. Låter jättehärligt![]()
Bra!Vårvädret gör mig helt klart mer sugen på att dejta igen.
Den unga, som fått smeknamnet valpen för att inte blanda ihop honom med andra med samma namn jobbar som hantverkare. Jag är själv händig och driven och skulle aldrig palla någon med tummen mitt handen så det är ett stort plus!
Han har skaffat lite mer skägg och har tatueringar i black and grey över hela överkroppen
Ser fram emot en fika med honom!
Härligt!
Får man fråga hur ni kom in på sexpratet ? Jag har nog aldrig pratat sex nånsin med nån på tinder...
Jag har liksom aldrig vågat ta upp ämnet. Mest pga rädsla att skrämma bort personen i fråga.
Helt oombett kommer här mina tankar; jag frågar helt enkelt vad de är ute efter/vad som är viktigt i en relation och här tar jag upp att sex är viktigt för mig. Inte som att jag vill ligga x gånger i veckan, utan att jag vill ha bra kvalitet på sexet och att jag anser att man måste prata med varandra då.
Jag tycker alltså att det går alldeles utmärkt att prata om sex utan att det liknar sexting.
Men en inledande fråga kan ju vara ”vilken sorts sex gillar du, och finns det något specifikt som du inte gillar? Något särskilt som du är nyfiken på?”. Ungefär så brukar jag göra och jag tycker att jag får vettiga svar.
Vårvädret gör mig helt klart mer sugen på att dejta igen.
Den unga, som fått smeknamnet valpen för att inte blanda ihop honom med andra med samma namn jobbar som hantverkare. Jag är själv händig och driven och skulle aldrig palla någon med tummen mitt handen så det är ett stort plus!
Han har skaffat lite mer skägg och har tatueringar i black and grey över hela överkroppen
Ser fram emot en fika med honom!
Jag fattar inte heller hur man skulle hinna ens. Vanliga arbetsdagar, hästen och sex flera gånger? Herregud vad stressigt!Jag blir steessad av tanken, hur ska man hinna?
Jag har gärna mycket sex när tid finns, men det är så mycket annat jag också vill göra. Ha det som krav är ett big no.
Han har nog ingen häst och inget annat tidskrävande intresse.Jag fattar inte heller hur man skulle hinna ens. Vanliga arbetsdagar, hästen och sex flera gånger? Herregud vad stressigt!
Precis, och ett billigt intresse dessutom. Säljer jag min häst får jag ju massor av tid över, och mitt bankkonto kommer att jubla! Prioriteringar, helt enkelt.Jag tänker att den som vill ha sex 3-5 ggr om dagen prioriterar det framför annat. Det blir ju som ett intresse tänker jag. I alla fall om det är under längre tid.
Här hade jag tappat ett ”mer”Han dejten jag avskrev som dejt som blev så besviken när jag sa att jag kan tänka mig vänskap och inget mer blev helt tyst...
Jag fattar inte heller hur man skulle hinna ens. Vanliga arbetsdagar, hästen och sex flera gånger? Herregud vad stressigt!