Erkänner min okunnighet, men va?Då kommer profilen på Tinder ut igen och du blir i bästa fall dumpad.
Mvh erkänner min bitterhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Erkänner min okunnighet, men va?Då kommer profilen på Tinder ut igen och du blir i bästa fall dumpad.
Mvh erkänner min bitterhet
Erkänner min okunnighet, men va?
Aha, vad jag vet har det aldrig hänt mig. När jag tröttnar på någon gör jag slut.Menade att när det inte är lika kul att ha sex med en sådan man så letar han väl vidare på tex Tinder och i bästa fall inte bakom ryggen på en
Tog mig i kragen och skrev till hästkillen. Han svarade direkt och vi har redan efter typ 3 meddelanden utbytt , om hästar såklart
Nästa vecka ska jag träffa valpen, hoppas det blir trevligt.
Han verkar pepp och taggad iaf.
Skriver med en jättesöt kille som verkar väldigt trevlig.
Tyvärr bor han i samma stad som L. Jag avskyr ju det stället
Men jag är ju där jämt så vi får väl ta en fika och se hur det går.
Du har alltid en så bra röd tråd som inte går framåt
Jag vet, utveckling osv
Skriver med en järnvägare också, för det har ju gått så bra innan
År ut och år in?Eller så träffar han nån som jag, som lätt skulle kunna ha sex flera gånger om dan.
64335689653 gången a charm?Jag vet, utveckling osv
Skriver med en järnvägare också, för det har ju gått så bra innan
År ut och år in?
Visst har det hänt mig också att jag haft sex många gånger under en dag, men att ha det som kriterium... Känns avtändande.
Vet vissa helger då jag legat 10 ggr från fredag kväll till söndag eftermiddag (distans-dejting med helgbesök). Nu som sambo vette tusan hur vi skulle orka/hinna med ens varje dag? Vissa veckor blir det enbart på helgen.
Håller helt med om att det känns unket som ett kriterium. Rimligare är väl att man börjar dejta och märker med tiden om man har samma behov av sex, eller om det skiljer sig åt för mycket.
År ut och år in?
Visst har det hänt mig också att jag haft sex många gånger under en dag, men att ha det som kriterium... Känns avtändande.
Alltså. Segare kan det nog inte bli. Idag var jag på dejt med denna killen ett snabbt besök på ett fik och snack i en timme innan han skulle iväg och träna. Vi kan kalla honom PNätdejting är sjukt tråkigt, jag lägger i snitt max 15sek/dag på det. Vilket ju såklart gör att det händer väldigt lite där
Men har skrivit lite med en kille senaste månaden (rekord! Jag har skickat hela 5 meddelande - och inte dissat honom ännu!)
Idag skrev jag i varje fall att jag tröttnat helt på hp, och frågade om han ville träffas på onsdag när jag jobbar i staden han bor i.
Jag vet inte om det ska räknas snabbt eller långsamt med en träff nu - men jag är sjukt nervös redan får se om han loggar in innan onsdag bara, han är lika (in)aktiv som jag är där....
64335689653 gången a charm?
Och innan nån blir stött: det är sagt med kärlek för jag älskar att läsa om dina äventyr bison
Ibland uppskattar jag verkligen att bo ensam!
Jag tycker det är jättetrevligt när spanjoren kommer till mig och lagar spansk mat. Samtidigt lämnar han köket i kaos. Jag som alltid är noga med att inte spilla olja på en varm spis har nu flera lager med intorkad olja som kommer ta flera dagars skrubbande att få bort . Jag borde inte klaga, men nästa gång han kommer och lagar mat så blir det inte tortilla iallafall .
Han jag ska på dejt med imorgon kom också på att det var alla hjärtans dag. Jag sa att det inte var med flit jag föreslog den dagen, men han tyckte bara det lät trevligt .