Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där gjorde hela min helg!
Hoppas att jag inte säger något dumt nu, men alltså... Jag hade blivit extremt förvånad om ett ex hört av sig för att berätta att han träffat någon ny. När det är slut så är det ju slut? Eller är det så att ni vill veta för att ni på något sätt hoppas att bli ihop med personen igen och att ett sådant samtal då blir någon bekräftelse på att det faktiskt inte kommer bli så?
Det där gjorde hela min helg!
Så jäkla bra.
Men hon kan ju inte klaga på hundbilder! Såna säger ju jättemycket om en person!
Och ja, den var helt suverän, videon, annars.
Jag tycker också om nån djurbild men Kanske om det bara är en bild på ett djur att det är nope.Men hon kan ju inte klaga på hundbilder! Såna säger ju jättemycket om en person!
Och ja, den var helt suverän, videon, annars.
Oj, jag läste för snabbt, fick det till en hundbild och 33 med en katt som heter Sotis. Och så undrar du över bristen på matchningar?Jag har en hundbild eftersom det känns som det sorterar bort en del killar
Dessutom är jag 33 med en katt som heter Sotis.. det står visserligen inte i min press och jag har inte döpt katten men det kanske är därför jag inte hittar några killar att dejta?
Oj, jag läste för snabbt, fick det till en hundbild och 33 med en katt som heter Sotis. Och så undrar du över bristen på matchningar?
Säg inte det. Fick du en matcning skulle hen förmodligen vara perfektJag hoppas att jag hade haft svårt att matcha om jag hade 33 bilder på Sotis
Japp, kommer från Dalarna (och bor här) och håller helt med Den där snubben från Borlänge som var en jävla soffpotatis var ju rätt kulHaha! Är likadant i Dalarna skulle jag säga.
Japp, kommer från Dalarna (och bor här) och håller helt med Den där snubben från Borlänge som var en jävla soffpotatis var ju rätt kul
Det är ju svårt att säga vad som är fel. Generellt skulle jag väl säga att det som kan vara fel är att försöka vara något annat än man är.Den där video får mig att undra, vad vi kvinnor gör för fel. En del män har skrivit att de inte vill ha kvinnor med anknäbbar i sin profil men utöver det.
Men jag håller med henne om allt utom i princip hundbilderna.