Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas att jag inte säger något dumt nu, men alltså... Jag hade blivit extremt förvånad om ett ex hört av sig för att berätta att han träffat någon ny. När det är slut så är det ju slut? Eller är det så att ni vill veta för att ni på något sätt hoppas att bli ihop med personen igen och att ett sådant samtal då blir någon bekräftelse på att det faktiskt inte kommer bli så?

Jag känner som dig! Skulle också bli förvånad om ett ex hörde av sig för att berätta att han träffat en ny, möjligtvis om man rör sig i samma kretsar/umgänge så att man kommer stöta på varandra med en ny partner.
Men vet ju även en kompis som fått reda på att exet träffat en ny via snapchatstory från en gemensam vän till dem... Det är inte heller kul och osmidigt av den gemensamma vännen.

Minns ni muskelmannen?
Fick detta runt 03 :D

"Kan vi backa bandet tills vi är som kåta tonåringar utan en tanke på morgondage? Gillar ju dig som och saknar dig. Vill inte tappa dig som min sexigaste vän."

Haha, vet inte ens vad jag ska svara.

Jag har en hundbild eftersom det känns som det sorterar bort en del killar :p

Dessutom är jag 33 med en katt som heter Sotis.. det står visserligen inte i min press och jag har inte döpt katten men det kanske är därför jag inte hittar några killar att dejta? :laugh:
Oj, jag läste för snabbt, fick det till en hundbild och 33 med en katt som heter Sotis. Och så undrar du över bristen på matchningar? :laugh:

Japp, kommer från Dalarna (och bor här) och håller helt med :p Den där snubben från Borlänge som var en jävla soffpotatis var ju rätt kul :rofl:

Haha ja när jag läste den, tänkte jag att det nog finns en anledning till att jag dejtat en del stockholmare :laugh:. Jag är ju från Dalarna men bor ju i Stockholm nu, finns en del sånt här med. Men mest muskelknuttar som kör bilder utan tröja. Har ju aldrig sett en bild på en skoter här, om det inte är en inflyttad norrlänning då :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 134
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar