Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle känna mig helt pinsam om jag skulle fira Alla hjärtans dag. Det är SÅ inte jag.Jag har ju ett förhållande... men får vara glad om han kommer ihåg min födelsedag! Alla hjärtans dag vore total överkurs
Nu är det inte viktigt för mig heller ska jag medge
Jag har också varit ensam många gånger på AHD (de flesta i mitt liv faktiskt) och förstår inte alls varför man med tvång måste fira en löjlig kommersiell dag. Är man ensam kan man väl bara skita i dagen. Mitt tips.@Masqueradee Äsch, det har jag också varit många AHD. Du kan kanske gå på dejt med en kompis eller familjemedlem? Eller lyxa till det lite extra själv?
Exakt. Förstår precis din tanke. "Patetiskt" är ordet!Känns bara lite "patetiskt" att göra något extra den dagen, så jag jobbar nog bara på som vanligt. Är ju en torsdag precis som veckan innan och efter liksom
Jag har ju ett förhållande... men får vara glad om han kommer ihåg min födelsedag! Alla hjärtans dag vore total överkurs
Nu är det inte viktigt för mig heller ska jag medge
Ingen press!Skriver med några på tinder, ingen som verkar superintressant än, men trevliga.
En som frågade vad jag letade efter, jag svarade att jag letar seriöst med rätt person. Han letade också seriöst. vilket väl är en bra förutsättning.
Sen kom " jag behöver en familj" och "en fru som jag inte kan leva utan"
Jag får lite lätt panik när jag läser sånt
Någon som har dejt planerad på Alla hjärtans dag?
För tidigt för mig att fundera över egentligen, men hade varit mysigt. (Och ja, det är ett kommersiellt jippo, som man inte behöver bry sig alls om men jag gillar att fira saker ).
Dejten igår levde i en helt annan värld än min. Han tyckte att maten var konstig (olika sallader), folk som åt med pinnar var konstiga, han visste inget om sociala medier och sånt enligt sig själv, tyckte att det fanns då många konstiga utbildningar nuförtiden och att det verkade vara märkliga system inom akademin (där jag jobbar) etc.
Min son har namnsdag då, så jag har koll på dagen i sigJag lär mig aldrig vilket datum det är
Jag klarar inte heller att fira det. Känner mig extremt obekväm bara av tanken.Jag skulle känna mig helt pinsam om jag skulle fira Alla hjärtans dag. Det är SÅ inte jag.
Ingen press!
Lugn, det är fortfarande Januari! du hinner! .Haha nej precis ! Låter inte alls som att han kan tänka sig att skaffa barn och gifta sig under 2019 .
Jag kan tänka mig att göra det någon gång om man träffar rätt, men känns många år bort för mig just nu...
Haha ja, hinner ju dejta i ca 2 månader innan det är dags att försöka skaffa barn gott om tid att lära känna någon.Lugn, det är fortfarande Januari! du hinner! .
Ok jag är upptagen i morgon, men vad säger du om lördag!Haha ja, hinner ju dejta i ca 2 månader innan det är dags att försöka skaffa barn gott om tid att lära känna någon.