Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja kanske? Hon slog mig inte som den nervösa typen dock, jag hann liksom inte komma med några inviter själv innan hon ganska rättframt frågade om hon fick kyssa mig mitt på gatan. Hon istället mig att bli lite blyg och generad. Men kanske att modet kom från alkoholen?

Tror ingen uppfattar mig som nervös heller och jag blir absolut mer modig och tar för mig mer när jag druckit alkohol.
Känns det fortfarande intressant tycker jag ni ska ses igen.

har nån grej för den där gamla bekanta ändå, verkar ha svårt att släppa honom. Han hörde av sig förra helgen men sen svarade han inte igen förrän jag somnat. Inatt hörde jag av mig. Eller snarare. Råkade starta en videochatt som jag raskt stängde av. Men ja så vi chattade en del efter det och pratade om att han kanske skulle komma till mig. Men det tog sån tid för honom att bestämma sig att jag hann somna. Så det var ju typiskt.

Har en dejt inplanerad i nästa vecka, men jag vet inte om den blir av. Så fort vi bestämt tid så slutade han höra av sig. Jag har inte heller hört av mig. Så ingen av oss är väl supertaggade på den dejten.

Jag vill ha vår. Tror jag är mer taggad då.

Haft en fullt upp vecka, och när jag kunnat så har garagekillen haft fullt upp, så vi har inte setts på en vecka nu. Var lite löst prat om att ses både i går och förrgår men blev inget. :cautious: Vi har dock pratat varje dag, så det är ju trevligt. :up:

Vi får se vad det blir, om det blir, men klart man blir lite fundersam på hur man eventuellt ska kunna få ihop något om det är så här svårt att ses. :meh: Inte så att jag har bråttom med något alls, men hade varit fint att träffas och få känna lite själv vart man står och vill med det hela, även från hans sida. Nu känns det lite som om man står och trampar bara. Men det kanske bara var helt galet med oflyt den här veckan, jag vet inte... Han kanske inte är lika intresserad av mer som jag faktist skulle kunna vara. Tråkigt iallafall eftersom jag fasiken gillar han. Ger det lite tid sen får vi se som sagt.

Haft en fullt upp vecka, och när jag kunnat så har garagekillen haft fullt upp, så vi har inte setts på en vecka nu. Var lite löst prat om att ses både i går och förrgår men blev inget. :cautious: Vi har dock pratat varje dag, så det är ju trevligt. :up:

Vi får se vad det blir, om det blir, men klart man blir lite fundersam på hur man eventuellt ska kunna få ihop något om det är så här svårt att ses. :meh: Inte så att jag har bråttom med något alls, men hade varit fint att träffas och få känna lite själv vart man står och vill med det hela, även från hans sida. Nu känns det lite som om man står och trampar bara. Men det kanske bara var helt galet med oflyt den här veckan, jag vet inte... Han kanske inte är lika intresserad av mer som jag faktist skulle kunna vara. Tråkigt iallafall eftersom jag fasiken gillar han. Ger det lite tid sen får vi se som sagt.

Håller tummarna för att ni ska få tid över att ses snart igen!

Fast sådär kan det ju bli ibland? Vissa perioder så är det mer fullt upp och mindre tid till att ses, sedan är allt enkelt och det går att ses hur ofta som helst. Om inte båda är personer med extremt inrutade liv så tänker iaf jag att det borde kunna variera lite, och att då inte ha tid att ses på en vecka men ändå ha kontakt på något vis borde inte vara ett dugg konstigt?

Fast sådär kan det ju bli ibland? Vissa perioder så är det mer fullt upp och mindre tid till att ses, sedan är allt enkelt och det går att ses hur ofta som helst. Om inte båda är personer med extremt inrutade liv så tänker iaf jag att det borde kunna variera lite, och att då inte ha tid att ses på en vecka men ändå ha kontakt på något vis borde inte vara ett dugg konstigt?

Jag tänker som @Red_Chili En vecka är ju jättekort! Och jag tänker lite också att det är bra med någon som har grejer för sig... så att båda har egna intressen liksom :).

Håller tummarna för att ni ska få tid över att ses snart igen!

Tack! :love: Det hoppas jag med såklart... Men man blir ju lite skitnödig om det är så här det ska vara? :nailbiting: Jag jobbar ju inom vården och har inte normala arbetstider så klart att det försvårar, men hade ju varit fint att få ihop en timme eller två (eller en kvart!) men den här veckan har varit körd för det. Jag som var så jäkla pepp (och livrädd) på att börja ses! :o:rofl:

Jaja, går det inte så går det inte, men ger det mer tid såklart! :up: Är glad att vi kan prata över telefonen iallafall. :banana:

Fast det hade ju varit skönt att ses så pass så vi kunde ha tagit upp diskutionen om av vilken anledning vi ses. :p Jag är ju lite osäker vart han står i detta, medans jag helt klart gillar han och skulle gärna vilja börja dejta seriöst och se vad det kan bli. Därav min ”frustation” till att bara stå och trampa.

Annars så hade en vecka utan att kunna ses varit hellugnt, jag har som sagt verkligen stort behov av egentid, men det är ju just det att jag gillar han och vill ta reda på vart han står! :nailbiting::rofl:

Jag hoppas nästa vecka blir lugnare! :p

Senast ändrad:
Jag tänker som @Red_Chili En vecka är ju jättekort! Och jag tänker lite också att det är bra med någon som har grejer för sig... så att båda har egna intressen liksom :).

Ja Gud ja, det är skitbra! Annars så vore det dömt att misslyckats. Jag har både häst och hund, och jag vill gärna fortsätta lägga min tid på det utan dåligt samvete! :up: Jag är väll mest orolig att våra arbetstider fortsätter krocka såhär. :nailbiting:

Jag ska hem och käka ikväll hos han jag var på promenaddejt med i torsdags. Han erbjöd gästrummet men jag tänkte ta bussen men nu inser jag att bussen blir krångligt, bland annat med 2km promenad i mörkret ute på landet sent på kvällen. Kallt!
Men jag är inte 100 % bekväm med att bestämma i förväg att jag ska sova kvar. Blir det så för att det är trevligt så är det okej, men.
Jag får fundera lite till.

har nån grej för den där gamla bekanta ändå, verkar ha svårt att släppa honom. Han hörde av sig förra helgen men sen svarade han inte igen förrän jag somnat. Inatt hörde jag av mig. Eller snarare. Råkade starta en videochatt som jag raskt stängde av. Men ja så vi chattade en del efter det och pratade om att han kanske skulle komma till mig. Men det tog sån tid för honom att bestämma sig att jag hann somna. Så det var ju typiskt.

Har en dejt inplanerad i nästa vecka, men jag vet inte om den blir av. Så fort vi bestämt tid så slutade han höra av sig. Jag har inte heller hört av mig. Så ingen av oss är väl supertaggade på den dejten.

Jag vill ha vår. Tror jag är mer taggad då.
Det där med att inte höra av sig efter bestämd dejt. Det gör inte jag heller och det har inget med intresset att göra, utan jag ”sparar” hellre på mina frågor och diskussioner tills man ses. Kanske fungerar han likadant?

Mitt tinder är fortfarande stendött men nu har hp börjat leverera. Har en dejt ikväll. En engelsktalande kille med en presentationstext som jag verkligen gillar. Han verkar social och lättsam, hoppas det kan smitta av sig lite på mig. Jag har sovit alldeles för lite pga tuffa arbetstider, möjligen kan det ha fördelen att jag är för trött för att bli riktigt nervös.

Jag ska hem och käka ikväll hos han jag var på promenaddejt med i torsdags. Han erbjöd gästrummet men jag tänkte ta bussen men nu inser jag att bussen blir krångligt, bland annat med 2km promenad i mörkret ute på landet sent på kvällen. Kallt!
Men jag är inte 100 % bekväm med att bestämma i förväg att jag ska sova kvar. Blir det så för att det är trevligt så är det okej, men.
Jag får fundera lite till.
Det blev bussen iaf.
Ha en trevlig kväll alla!

Skitkväll. Ingen utgång pga extrema köer överallt..
Ligger nerbäddad i sängen under två täcken påklädd.

E och jag har skrivit lite.
Andra militären hörde av sig, likaså snickaren och en kille från tinder...

Min dejt igår blev trevlig men intensiv. Han var extremt extrovert, det låg både i hans personlighet och kulturella bakgrund tror jag. Han var supertrevlig och charmig, och vi hade mycket gemensamma intressen, men jag blev också lite trött av hur vår energi- och pratnivå var lite i osynk, kanske speciellt igår eftersom jag redan var ganska trött efter sömnbrist och intensiv vecka. Fast jag tyckte ändå bra om honom, tror vi skulle kunna ha kul.
Jag gillar hans inställning, han söker inte seriös relation, utan vänner att hänga med först och främst, sen om det blir nåt mer som händer så är han öppen för det. Jag var attraherad av honom och hade nog kunnat tänka mig avsluta kvällen med hångel men det var inte riktigt läge, och dessutom blev det tydligt att jag är ovan vid att dejta så extroverta personer och har absolut noll känsla för hur man läser av någon som i sin personlighet är sådär social, charmig, fysisk. Hur ska jag veta om han är attraherad/intresserad av just mig? Normalt brukar jag snabbt känna att det finns något slags dubbelriktad attraktion mellan mig och den andra personen, men denna gång kände jag bara att jag var attraherad och i övrigt var jag lost. Han verkar vilja ses igen i alla fall, och det vill jag med, så det kommer väl visa sig.

Det där med att inte höra av sig efter bestämd dejt. Det gör inte jag heller och det har inget med intresset att göra, utan jag ”sparar” hellre på mina frågor och diskussioner tills man ses. Kanske fungerar han likadant?

Sant, men det blev så abrupt på något sätt, när det var så långt kvar tills man ska på den där dejten. Vi får väl se när det närmar sig. Nu är det ju inte längre så långt kvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 135
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar