P
prallan
Betyder alltså förkortningen "mon" -Har du snap?”Har du kanske snap” betyder det. Han är dansk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Betyder alltså förkortningen "mon" -Har du snap?”Har du kanske snap” betyder det. Han är dansk
Måntro, förmodligenBetyder alltså förkortningen "mon" -Har du snap?
![]()
Mon i det aktuella sammanhanget kan du se som samma ord som svenskans "månne". Har du snap, månne?Ah, nu fattar jag![]()
Har skrivit lite med en karl på Tinder, väldigt sporadiskt dock från båda håll. Igår skrev han ”oj, jag har inte skrivit på ett tag, men det beror mest på att jag inte är intresserad av ett distansförhållande”...vi bor 5 mil från varandra, jag jobbar där han bor och det tar 35 minuter med pendeltåget.inte vad jag kallar distansförhållande...men vi har alla olika definitioner...
Nej. Jag tror inte det finns en direkt översättning. ”Mon” är en förkortning på ”mon ikke” som väl egentligen betyder något i stil med ”jag undrar om/kanske är/möjligen att”.Betyder alltså förkortningen "mon" -Har du snap?
![]()
Nja, jag sorterar ju bort de som bor på fel sida i Sthlm, orka ta sig igenom hela jädra eländet för att träffa någon! Skillnad om det är 5 mil åt rätt håll.Ok om det hade varit en nolla efter femman... vilken tomte![]()
Nja, jag sorterar ju bort de som bor på fel sida i Sthlm, orka ta sig igenom hela jädra eländet för att träffa någon! Skillnad om det är 5 mil åt rätt håll.![]()
Mycket lättare för mig att åka 5 mil landsväg än 5 mil stadstrafik för att åka söder om stan.du är ju underbar!
![]()
Nja, jag sorterar ju bort de som bor på fel sida i Sthlm, orka ta sig igenom hela jädra eländet för att träffa någon! Skillnad om det är 5 mil åt rätt håll.![]()
Det går snabbarare också!Mycket lättare för mig att åka 5 mil landsväg än 5 mil stadstrafik för att åka söder om stan.![]()
Jag har två storstäder och ett hav mellanVill en åka bil så pratar vi 5 mil bra motorväg utan speciellt mycket trafik...
Jag har två storstäder och ett hav mellan. Kanske skulle jag investera i en motorbåt? Fågelvägen är det ju verkligen nära.
5mil är hur långt som helst. 5km är på gränsen för vad som är möjligt att tolerera.
Jag åker den biten fram och tillbaka till jobbet varje dag![]()