Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är hans projektledare - inte hans chef. Tack och lovOkej varför tror du han hade tackat nej till det? Eller han kanske förstår att du är intresserad? Jag tänker att det är mer oskyldigt om det är andra där också.
Men kanske svårt om du är hans projektledare, beror väl kanske lite på hur ny och hur mycket högre i "rang" du är än honom. Ragga på jobbet är nog ännu svårare än att försöka ragga på någon som tror att man är kompisar![]()
Alltså, jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta?
Vadå "mon.?"? Fattar ej.
”Har du kanske snap” betyder det. Han är danskVadå "mon.?"? Fattar ej.
Jag skrattar så jag gråterAlltså, jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta?![]()
Ja men är ju skillnad på en rolig grej mellan vänner och folk som skriver det till främlingarJag har fröken med i mitt användarnamn
Annars föredrar jag lilla nåden, har fått bästis att börja använda det.
/sett alldeles för många gamla svenska filmer![]()
Ja men är ju skillnad på en rolig grej mellan vänner och folk som skriver det till främlingar"fröken, gumman och tjejen" klarar jag inte av när folk använder det "seriöst".
Men det är så himla svårt för mig att bena ut skillnaden mellan att det är kul att någon (som man tycker är hyfsat okej) gillar en och gärna vill träffas och att det verkligen är jag som gillar den personen.
Det känns så jäkla bra det här, och jag tänker bara leva i stunden och njuta av det!
Ja, vad har du för val?Eftersom jag har fröken i namnet inleder många kontakten med att kalla mig fröken. Har inget emot det alls.
Ja, vad har du för val?
FrökenBison: Hej, läget?
RandomTinder: Hej fröken, tack bra, själv?
FrökenBison: Sexistiska jävla dinosaurie!
![]()
Återkom med rapport i så fall!Ska prova den![]()
Okej ja då kanske risken finns att han skulle skippa. Men finns ju fördelar om det bara är ni två ocksåJag är hans projektledare - inte hans chef. Tack och lov
Han är ganska blyg och introvert bland andra, så att han skulle tacka ja till att komma med ett annat gäng utan anledning tror jag inte alls på. Tyvärr. Annars hade det varit en bra väg
Men men. Nästa gång jag är barnfri ska jag höra om han vill spela. Jag kan trots allt bara få ett nej![]()
Allvarligt talat, fem mil är inte ett distansförhållande per någon definition... på farfars tid hade det varit cykelavstånd!...vi bor 5 mil från varandra, jag jobbar där han bor och det tar 35 minuter med pendeltåget.inte vad jag kallar distansförhållande...men vi har alla olika definitioner...
På min farfars tid hade fem.mil varit minimum för att undvika inavel.Allvarligt talat, fem mil är inte ett distansförhållande per någon definition... på farfars tid hade det varit cykelavstånd!![]()
Allvarligt talat, fem mil är inte ett distansförhållande per någon definition... på farfars tid hade det varit cykelavstånd!![]()