Same. Där finns MYCKET kollektiv trafik här och jag har inte heller någon empati för dessa "stackars ungdomar". Min sambo pendlar till jobbet med buss varje dag, men dessa bortskämde ungar skall minsann ta EPA till gymnasiet för tänk om man skulle cykla eller ta buss.... Dom kör väldigt ofta som idioter, senast i veckan någon tjej som slingrade runt på vägen, såg när hon körde av att hon minsann satt på mobilen, dessutom körde hon olagligt ut i en rondell precis framför mig fast hon har väjningsplikt.
Avskaffa EPA. Ärlig talat verkar dagens ungdomar så fruktansvärt bortskämda. Som en medryttare i ett förre stall, som fick rida gratis, buss precis framför gården, men hen kunna inte ta sig ditt om inte pojkvännen skulle skjutsa.... (En av dom vuxna inackordningar tog bussen) har verkligen noll respekt för det där. Jag cyklade glatt till stallet i hela min ungdom, även i skitväder i blåsiga Danmark. Skaffade körkort i 26års ålder, så det är verkligen ett I-lands problem med dessa "stackars ungdomar".