De fyra giganterna....vilka var de nu igen?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 756

Rie

Trådstartare
Goodolphin Araban och Beverly Turk kommer jag ihåg, men sedan.....

Skrev f ö en tråd om GAs flitiga förekommande i en stor databas men den hittar jag ingenstans så den måste ha blivit bortplockad, Varför?

Sv: De fyra giganterna....vilka var de nu igen?

Tre är de väl, vad jag vet? Godolphin Arabian, Darley Arabian och Byerley Turk.

Senast ändrad:
Sv: De fyra giganterna....vilka var de nu igen?

Goodolphin Araban och Beverly Turk kommer jag ihåg, men sedan.....

Skrev f ö en tråd om GAs flitiga förekommande i en stor databas men den hittar jag ingenstans så den måste ha blivit bortplockad, Varför?

Det är ju stamhinhgstarna som alla fullblod stammar tillbaka till, och det är klart att de är flitigt återkommande på den tiden de var i avel. Är det Godolphin Araban de plockat bort eller var det någon annan stam?
U

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 306
Senast: valpköpare
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 463
Senast: alazzi
·
Bukefalos Många, jag också, anser att det är positivt med trådar som har bra informativa rubriker som gör att man snabbt och lätt hittar ämnen som...
Svar
8
· Visningar
1 623
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag postar detta under anonymt nick då det inte är jag utan sambo som har ont. Min sambo har haft smärtor i ljumskarna (framförallt den...
Svar
14
· Visningar
2 319
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10