Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Nu var det ett tag sen Alice var med här igen, främst för att sambon tar alla bilder så de hamnar på hans dator Men nu har jag fått tag i ett par bilder från i somras
kl
här har jag inte lagt ut något på Ian än, det måste jag göra ändring på ;D
Ian som fyllde 3 veckor i söndags ^^
det "firade" vi genom att åka till Ians gammelfarmor och gammelfarfar ^^
Jag glömmer alltid ta med kameran nu för tiden. Men i går var det så fint soligt väder så kameran följde med när vi var ute och lekte.
Chelsea, snart tre år!
haha nä men kul att du säger det, en del verkar tycka att ungarna är jättelika och en del att de är jätteOlika. jag kan faktiskt inte se att de är så lika, ev ögonen..!
Många fina barn, har inte kikat in här på ett tag!!
Tänkte bjuda på min snart 2,5 år stora kille - vad tar tiden vägen?!
Milton red "kamillen" på cirkusen för ett tag sedan
*kl*
Det är många bilder på barn med djur i den här råden, så härligt att se. Här kommer ytterligare en bild på det temat, Alde med en av de två kaninungar vi har kvar.
Hundavel & Ras Om hälsoläget är så kritiskt att det inte går att selektera avelsdjur som uppfyller kravet: "fria andningsvägar", är ju boxern i samma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.