Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ytterst sällan tjejer skriver först. 95% är det jag.
Men nu har en tjej som gjort just detta och jag behöver lite hjälp med vad hon menar?Visa bifogad fil 43702
Det är ytterst sällan tjejer skriver först. 95% är det jag.
Men nu har jag en tjej som gjort just detta och jag behöver lite hjälp med vad hon menar?Visa bifogad fil 43702
Haha, med gud va jobbigt att påbörja en kontakt med en jäkla rebus...
Hon är sportig. Det hade jag iaf tänkt.
Se där en utmaning.Jo, hon är nog rätt sportig. Här är hennes presentation. Vet inte vad man ska svara bara på en sån kontakt. Vill hon ha ett rebus tillbaka
Visa bifogad fil 43704
Det är väl ett trevligt första inlägg, tycker jag. Sakligt och bra, som kan få diskussionen att handla om annat är utseende och annat ytligt.
Det kan ju vara ett försök till att få dig att prata på om dig själv lite avslappnat sådär.
Det gjorde jag! Fast av andra orsaker, han hade ingen presentation, ingen bild, ingen info alls om sig själv. Hade han åtminstone haft en bild hade jag kanske svarat beroende på om han såg bra ut i mina ögon eller inte.Det kan ju vara ett försök till att få dig att prata på om dig själv lite avslappnat sådär.
Jag hade nog inte dissat den personen direkt.
Du glömde morgonbajsetVisste inte vad jag skulle svara. Så jag berättade min dag såhär långt. 5:45 sov jag gott, sen cyklade jag till jobbet och så har jag tagit ett fika.
Visa bifogad fil 43706
Haha det där hade jag tolkat som att du gillar att sova, cykla, spela dator och dricka kaffeVisste inte vad jag skulle svara. Så jag berättade min dag såhär långt. 5:45 sov jag gott, sen cyklade jag till jobbet och så har jag tagit ett fika.
Visa bifogad fil 43706
Just de. Glömde toaletten .Du glömde morgonbajset
Men det gillar jag ocksåHaha det där hade jag tolkat som att du gillar att sova, cykla, spela dator och dricka kaffe
10 år är ju ingenting. Den här "ungdomliga" herren är 73 år, jag är 33Nu fick jag ett meddelande från Lotti 50.
Hon ligger bara 10 år över min åldersgräns