escodobe

Trådstartare
Nu när hunden är vaccinerad och har fått pass så blir jag sugen på att åka någonstans med honom.
Vad finns det för roligt att göra i Danmark med hund? Som är värt en resa från Göteborg?
Kruxet är dessutom att han aldrig kan lämnas på ett hotellrum utan måste verkligen vara med om det är för varmt att vara i bilen.

Legoland med hund är superkul :D Finns någon "drive-in djurpark" som en kompis har besökt där man får ha hund med i bilen, ska kolla upp vad den heter.

Skagen tänker jag kan vara fint med hund? Iaf om han gillar att bada :D

Sen vet jag att det inte är Danmark (men det borde ju finnas liknande) men det verkar himla trevligt att ha med sig hunden till Ven och cykla runt med hund :) (eller, om en har en hund som avskyr att åka instängd, cykla dressin - fast det är säkerligen inte heller i Danmark :p)

Legoland med hund är superkul :D Finns någon "drive-in djurpark" som en kompis har besökt där man får ha hund med i bilen, ska kolla upp vad den heter.
Åh! Jag har alltid drömt om legoland och får man ha med hunden så är det ju ännu bättre! :D

Ska skaffa pass till henne nu snart tänkte jag. :up:

Åh! Jag har alltid drömt om legoland och får man ha med hunden så är det ju ännu bättre! :D

Ska skaffa pass till henne nu snart tänkte jag. :up:
Malte fick en liten kungakrona och ett svärd på slottsresturangen som alla andra småbarn :angel: Det är väldigt hundvänligt, skägg fick glass, vatten, godis och sånt! Han fick åka runt i en liten vagn jag köpte på en annonssida för att inte bli trampad och så vårt hundrädda resesällskap skulle kunna passa honom om det blev några problem. Allt gick jättebra och Malte tyckte det var jätteroligt :D En gammal familjetradition kan ju inte brytas bara för att en skaffat hund?! :p

Malte fick en liten kungakrona och ett svärd på slottsresturangen som alla andra småbarn :angel: Det är väldigt hundvänligt, skägg fick glass, vatten, godis och sånt! Han fick åka runt i en liten vagn jag köpte på en annonssida för att inte bli trampad och så vårt hundrädda resesällskap skulle kunna passa honom om det blev några problem. Allt gick jättebra och Malte tyckte det var jätteroligt :D En gammal familjetradition kan ju inte brytas bara för att en skaffat hund?! :p
Åååh! Så kul det låter! :love: Måste hinna dit i sommar! :up:

Nu när hunden är vaccinerad och har fått pass så blir jag sugen på att åka någonstans med honom.
Vad finns det för roligt att göra i Danmark med hund? Som är värt en resa från Göteborg?
Kruxet är dessutom att han aldrig kan lämnas på ett hotellrum utan måste verkligen vara med om det är för varmt att vara i bilen.
Man får ha med hund på Bakken om man gillar nöjesfält. Sen vet jag inte om det finns några direkta attraktioner till hundarna men danskarna är inte alls så rabiata med hundförbud överallt som det är i Sverige. Jag ska fira midsommar på 3-dagars agilitytävling utanför Helsingör :D

Edit: Hittade denna länken: http://www.hundenyheder.dk/til-hvilke-sevaerdigheder-ma-man-medbringe-hunden/

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 176
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 846
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025