X
xipp
Sv: Dålig sits!
Amen herregud!
Att man bara får för sig att idiotförklara någon på detta viset!
Jag tänker ALDRIG lägga ut några bilder på mig och mina hästar på detta stället när reaktionen blir på detta viset! Här ber tjejen om hjälp med sin sits och då får hon en sådan blåsning!
SJUKT!!
Den där bus-bilden är inte särskilt rolig att se på du... Dig i bakvikt med sporrarna i hästens mage samtidigt som du drar den i munnen så att den försöker gapa med den åtdragna pullargrimman hindrar den.
Sadeln ligger i bakvikt, ser ut att vara för smal och den hade dessutom kunnat ligga längre bak. Martingalen sitter riktigt fel, hänger under magen är är jättekort ovanför halsremmen.
Dressyr tävlas på tränsbett, din häst är ihopdragen med pessoabett och till det pullargrimma som inte heller är godkänd för dressyrtävling.. Att böja ihop halsen på hästen med en spänd hand ger inte heller pluspoäng. Dressyr ska se harmoniskt ut...
Amen herregud!
Att man bara får för sig att idiotförklara någon på detta viset!
Jag tänker ALDRIG lägga ut några bilder på mig och mina hästar på detta stället när reaktionen blir på detta viset! Här ber tjejen om hjälp med sin sits och då får hon en sådan blåsning!
SJUKT!!