Dålig bild,lr skillnad?

L

Love_energy

Satt o kolla på Globus Clic- dressyrsadel och när jag kollade på den svarta modellen och sen på den bruna modellen, skiljde det sig i den stora knästöden (om det heter så?) , eller var det bara bilden som skiljde?:confused:

(dum fråga, kanske, borde ju inte vara skillnad, eller så är dne bruna bara ett måndagsexemplar?)

Sv: Dålig bild,lr skillnad?

jag har också tänkt på det, men jag antar att det bara är vinkeln kanske?

kl

Hah! Äntligen nån fler än jag som tänkt på det :rofl:

Jag har tänkt på det här massor med gånger och tänkt göra en tråd om det men har alltid blivit nåt annat istället..

Ja, eller om det blänker eller nåt

Jag har också sett det på produktbilderna men inte sett nån skillnad IRL.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 768
Senast: Anonymisten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 437
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar