Dags för utklädnad!

Masqueradee

Trådstartare
Nu på lördag och nästa fredag har jag tänkt att gå på fester där det krävs lite mer "uppklädnad" än vid andra tillfällen. Nu till helgen är det tänkt att jag ska klä ut mig till "härskarteknik" och nästa helg är temat flowerpowers/hippie/60-70-tal.. Färg helt enkelt.
Härmed önskas därför förslag på lite outfits som skulle passa. Jag ska även villigt erkänna att det främst är tips på lördagens "härskarteknik" jag skulle behöva lite hjälp med idéer. Hitintills har jag fått fram att jag ska gå med mantel = under täckmantel för härskartekniken "osynliggörande", men vill gärna bolla lite idéer :)

Härmed önskas därför förslag på lite outfits som skulle passa. Jag ska även villigt erkänna att det främst är tips på lördagens "härskarteknik" jag skulle behöva lite hjälp med idéer.

Äldre man med kostym? :angel:

Eller klä ut dig till någon slags teknikpryl och ha en krona på huvudet och en sån där pinne* kungligheter brukar ha!

*Googlade pinne som kungar håller i, inget napp :down:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 471
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 438
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 622
Senast: ako
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 854
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka