Dagisplats 15/h vecka

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dagisplats 15/h vecka

Har aldrig sett det på det sättet faktiskt... men du har en klar poäng!
Vet inte vad det finns för "lagar" som styr men vad jag vet för 15 timmars barnen inte lov att äta på förskolan. Iof har vi nog haft någon som åt mellanmål. Gäller kanske bara middag då? För annars är det svårt ju med tider när de kan vara där och inte äta. Inte direkt kul att titta på när alla andra barnen äter.
På den förskola jag är nu har vi flest barn på förmiddagen och kanske bara MAX 4 stycken som är uppe på eftermiddagen. Då ger dom inte varandra så mycket i lek.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 101
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 477
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 191
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 156
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka