Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig var anledningen att lämna bort storebror att vi bor 3 km från närmsta granne. Inga andra barn finns i närheten (inga fanns ens hemma i samhället). Vi ville alltså att han inte skulle tappa ett års utveckling i social kompetens om han var tvungen att gå hemma på torpet med mig och lillbebbe. Han var dessutom tillbakadragen och mycket försiktig när han var mindra. Jag har fyra år mellan barnen. Dessutom är det ett gyllene tillfälle att få ägna sig enbart åt den nyfödda eller vila upp sig en stund efter vaknätter. Det gjorde åtminstone mig till en bättre mamma för min fyraåringKira skrev:Fattar i alla fall inte varför man väljer att lämna bort sitt barn när man ändå är hemma. Tycker att föräldern är den som uppfostrar sitt barn bäst. Om den inte får rasa bland 30 andra ungar med en uttråkad dagisfröken som vakt, så kanske den blir en hygglig medborgare istället för alla respektlöda monster vi ser i dagns samälle som mördar varandra på kul.
Kira skrev:Jajamänsan!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ungarna lever, och de är omtyckta av alla för att dom sköter sig. Avbryter inte vuxna, rör inte andras saker och mördar inte sina kamrater!!
Love you![]()
javill skrev:Tim om ni ska flytta så tycker jag ni ska flytta söderut!!! Ni bor alldeles för långt bort. Vad ska jag ordna för jobb till sambon?!![]()
Äsch, det är ju bara formalia.Silverkedjan skrev:En stilla undran bara, hur skaffar sig folk de där obligatoriska tre årens erfarenhet efter högskolestudierna som krävs för ALLA jobb ???
Det kostar ju extra att bo nära goda kommunikationer förstår du väl?Inte_Ung - jag är inte boendekräsen egentligen, men ett par mille för att bo 100 m från E18![]()