dagens skratt

ASKAPLASKA

Trådstartare
Eftersom det är första gången jag är under "katter" här på buke så finns det ju en viss risk att denna länk redan lagts upp här förr och att ALLA redan har sett den. Det kan ju också finnas risk för att det finns en del kattälskare som inte alls tål att man garvar lite åt dessa varelser. Själv är jag en äkta kattdyrkare men förbehåller mig rätten att fnissa lite.... http://tower.boras.org/cat/

Sv: dagens skratt

Jag har nog taskig humor, fnissade inte ens lite...

Just det, eftersom frågan kom på tal, jag har inte skrivit mer än max 3 inlägg här på katt

Sv: dagens skratt

Som jag misstänkte! Hoppas bara att nån som inte sett den förr får passa på att fnissa lite. JAG tycker forfarande att den är det roligaste jag sett på länge!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 301
Senast: Blyger
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 413
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar