Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla fungerar om du har breda naglar, det beror mer på hur platta naglar du har. För mig sitter square och oval absolut bäst pga platta naglar. Almond fungerar, ballerina har jag inte provat.Liten fundering till er som använder Switch nails. Jag har ju använt heylinn men är inte helt nöjd, det ser ju inte jämt, men ofta påklistrat ut. Kryper gärna ner i överkant efter bara ett par dagar och ja de är ju engångs.
SN, är square passande om man har breda naglar gissar jag? Möjligtvis oval med? Använder största storleken på heylinns på mina tumnaglar lixom..
Är det lätt att ta av om man bara använder ett par dagar?
Man köper topplack till också antar jag?
Ett gäng frågor![]()
Skulle säga rätt platta tror jag?!? Nä asså ballerina gillar jag inte och vill inte ha för långaAlla fungerar om du har breda naglar, det beror mer på hur platta naglar du har. För mig sitter square och oval absolut bäst pga platta naglar. Almond fungerar, ballerina har jag inte provat.
Om man slarvar lite med underarbetet går dom lätt att få av. Är jag noga sitter dom ruskigt bra i minst 10 dagar.
Topplack går att köpa till, jag är väldigt dålig på att använda det, fungerar ändå. Har du naglar med effekter är dom något känsligare och lack rekommenderas. Dom blir "som nya" med ett lager lack på.
Jag har nagelförlängning och har inga problem med linser. Man får använda en lite annan teknik ta ur dom bara.Beställt 4 par och upptäcker ju att jag missat kanske den viktigaste frågan?!?. Fungerar det att använda linser? Tog enbart i square, också en anledning till att inte ha för långa!
TackJag har nagelförlängning och har inga problem med linser. Man får använda en lite annan teknik ta ur dom bara.
Enkelt även med dom lite längre. Finns annat som är besvärligt med dom längre, typ öppna en läskburkBeställt 4 par och upptäcker ju att jag missat kanske den viktigaste frågan?!?. Fungerar det att använda linser? Tog enbart i square, också en anledning till att inte ha för långa!
OkejEnkelt även med dom lite längre. Finns annat som är besvärligt med dom längre, typ öppna en läskburk![]()