Sv: Daddy

KL

Remember, there are no quick fixes; pack leadership is a year-round 24/7 commitment. The more you learn about dog psychology, the better you will be able to connect with your canine companion!

hämtat fråns hans hemsida, och om han nu är noga med att berätta det, och får ägarna att förstå de ska det väl förhoppningsvis inte vara allt för många återfall...

Man önskar att fler skulle läsa hans hemsida, då de med stora förvånade ögon säger: "Menar du att man ska gå ut med dem varje dag?!"

Suck!

Jag väntar på den dagen min unghund får en rejäl stöt av elstängslet i samma stund han gör en ansats till att jaga hästar eller bilar.

Såg Ceasar Millans repris i förmiddags, där han lärde sin pitbull Daddy att vara rädd för skallerormar med el-halsband. Noterade hur fort hunden kopplade läget. Dessa ormar är tydligen inte att leka med.

Jag vet jag har har klappat en, så jag vet att dom inte är o leka med. han kanske kan lära mig låta bli dom med hjälp av El-halsband :idea:

DSC03639.jpg

DSC03587.jpg

Senast ändrad:

Haha jisses tur att jag är extremt rädd för ormar att jag inte går och sticker mina händer överallt! :angel:

Min första tanke kring "Daddy" var att han gick som en krokodil. Benen sitter ju fast utanför kroppen på honom :D En redig bit, men ack så charmig!

menar du som denna???
1THORSCROWN.jpg

fyyy fan jag kräks av att titta på dessa bullys..:crazy: undra vad fan de har för liv. stackars arma djur.

menar du som denna???
1THORSCROWN.jpg

fyyy fan jag kräks av att titta på dessa bullys..:crazy: undra vad fan de har för liv. stackars arma djur.

Usch vad hemsk den ser ut :crazy: Stackare. Måst evara en välldigt tuff ägare som har den med tanke på kopplet ( kedjan). Herregud måste väga mycket

jadu de flesta bullys, pitar och allt va de nu e i många delar i USA bland annat har ofta sånna kättingar, antagligen för att det ser "tufft" ut. typiskt slumfolk...

alltså hundarna ser ju fan sjuka ut..
M_14_2.jpg

canada_resized__can.jpg

Senast ändrad:

Usch ja det ser hemskt ut och inte alls sunt. Huvudet är ju lika stor om inte större än kroppen =(

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 441
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 454
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 932
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?
  • Mens