Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Jag kan leta rätt på några senare. Nästan alla barnbilder på sistone är dock tagna med Sigma 30 1,4. Helt super för barnaction inomhus. Älskar det objektivet. Det är ju inget porträttobjektiv precis, men skarpt, snabbt ljuskänsligt och så vidvinkligt att jag får med det mesta av vad som händer även i vårt trånga lilla hus.

NU har jag ju inte hunnit testa mitt så mycket ännu, men det är inte riktigt lämpat för barnens tempo här hemma. Iofs var det ju inte därför jag köpte det, men man måste ju få testa :D

Du har ingen fotosida eller något? DU kan PM:a aressen om du vill/har någon :laugh:

Jag har ingen fotosida, men jag ska säga till dig när jag har laddat upp lite travbilder som jag har tagit med 105an.

Jag och Ailie på vårens första grillning
26775849.jpg

Lite nytt på Erik :)

Slappar i fåtöljen hos gammelmormor & -morfar.
26673317.jpg

Erik och hans tremänningar. Skurken Erik passar på att sno nappen från den lille försvarslöse:D
26673328.jpg

Hjälper mamma med städningen.
26667590.jpg

Humöret på topp! (liksom frillan:p)
26667535.jpg

Det är små fötter på dem och avståndet är lite mindre än vad sängramen är bred så har jag pressat fast dem.

Haha sa sot han ar, Erik och Sam verkar vara ratt sa lika. Lugna snalla killar som gillar att sitta still och pyssla och aldrig sager ett pip eller gnaller..... :rofl:

Jag och Ailie på vårens första grillning
26775849.jpg
Attans vad snygga ni är!
*Sneglar ned mot mina färgfläckade långkalsonger...*

Här är mitt galna barn, som står vid groventrén och övar grimaser:

DSC_8097800.jpg

Alde travar på Fnatte. Jag är så jätteglad att vi kunde få tag i ytterligare en pärla till ponny när vi fick ta bort Trixie.

DSC_8117800.jpg

DSC_8128800.jpg

KL

Har ju inte lagt in bilder på evigheter! Har varit utan kamera men nu har en snäll kompis lånat ut sin till mig! :)

Arvid har feber
P2250294.jpg

Arvid myser med vovva
P3140358.jpg

Hittade en creme fraicheburk
P3010327.jpg

Här hittar man honom titt som tätt
P3020336.jpg

Vi har ett skärp som vi spänner ihop stolsbenen med så Rasmus inte kan dra ut dem och klättra upp på bordet.

Kul att se lite bilder på Arvid, stackjarn bara som har/hade feber :(

Vilken ursöt ponny! Och vilken jättemage den har :D

Jolanta kul att se lille Arvid, lika söt som alltid!

Fnatte fnyser förnärmat och hälsar att det är mest päls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka