Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

kl

Vill ni se en kul bild på lilla My? Hon ser ut som en riktig liten trollunge, och är ganska olik sig, men underbar såklart! Kunde inte hålla mig för skratt när jag såg den =)

Förövrigt fyllde hon två månader igår och idag skrattade hon med ljud för första gången =):love:

//Julia

*kl*

Sååå mååååånga sötnosar här i tråden:love:

Här kommer lite bilder på Linus 6 mån.

Nu gör vi debut i denna tråd! Meja född 10 mars:

76835_1238010058.jpg

P1000770.jpg

18753_1238183618.jpg

ÅHHHHHHHHHHHHH :love: hon är UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GE MIG! :angel:

Roligt att se en bebis som är ungefär lika gammal som Emilia, kul att jämföra även om man väl egentligen inte ska det.
Söt är lilla Meja.

Ja det är kul att jämföra lite :laugh: Är så roligt nu när hon börjar vara mer vaken och tittar sig omkring och tränar nacken. Tiden går fort, tyckte nyss jag var gravid på övertid och spyless. Nu är hon redan tre veckor på tisdag!

Vad mycket söta småbebisar det är i tråden nu. Det är nästan så att man blir bebissjuk igen. (obs: Nästan.):laugh:

Idun har provat hur blå vattenfärg smakar. Helt okej enligt rapporten.
081117235800.jpg

Åh himmel vilket underbar bild Via, jag kan inte sätta fingret riktigt på varför, men oj vad den strålar värme och kärlek på någotvis...

Taaaack!

Japp han fick dem med en dags mellanrum, dagen efter han blev vaccinerad. Inte kontigt att han var gnällig, stackarn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat