Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

kl

Rasmus 6 månader på onsdag! :love:

IMG_6588.jpg

IMG_6600.jpg

IMG_6593.jpg

IMG_6635.jpg

kl

Rasmus 6 månader på onsdag! :love:

IMG_6588.jpg

:love: Jag vill oxå ha en 6 månaders bebis!
Är inte våra Rasmöss lite lika varandra? De är någonting i ögonen på dem (Man hoppas väl på kärlek men de är väl bus!) Båda har små söta öron och så den lilla munnen :love:

6 mån
phpiqvtzc.jpg

:love: Jag vill oxå ha en 6 månaders bebis!
Är inte våra Rasmöss lite lika varandra? De är någonting i ögonen på dem (Man hoppas väl på kärlek men de är väl bus!) Båda har små söta öron och så den lilla munnen :love:

6 mån
phpiqvtzc.jpg

Hihi Ja dom är faktis lite lika! :D

Men jag har ju sett vad din sötnos gör så jag antar att det är bus som sprutar ur öronen på dom o sånt syns ju i ögonen.. Jag ser vad jag har att vänta.. hehe..

Sa stylade ni ar, jattefina bada tva!

:D Vad roligt att ni säger det. :laugh: Själv tänker jag bara på att jag gömt gårdagens smink som jag fortfarande inte orkat tvätta bort bakom ett par gigantiska solbriller och över det okammade håret drog jag på mig ett hårband. :D
Men en heldag i naturen med familjen fick en att känna sig så pigg och glad. :laugh:

Ja det kan ju vara bra att veta att resten av världen inte ser det så :D

Låter som en härlig dag i snön!

Egentligen heter han Laeryds Laban, men jag håller med om att Fnatte passar bra, så därför har han fått behålla det smeknamnet när han kom til oss.

kl

Fran Emilias andra vecka blev det inga bra bilder, men jag maste ju visa ngr som blev ok.

Pappa har rullat in henne ordentligt i filtarna efter badet :)

Trött sötnos

Nappen täcker hela ansiktet och hon ser ut som en pirat men ett öga men jag maste visa den fina tröjan och mössan som hennes mormor stickat.

Så himla fint med stickat, jag är alldeles salig i stickat.

Stackars mormor ( min mamma ) får sticka för brinnande livet nu *skrattar*..

Lilla Emilia är supersöt..

Här kommer lite mer stickat! :) Fick som överraskning på posten igår från Eriks gammelfarmors syster.

26804012.jpg

26803957.jpg

26803963.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat