Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

taccotad - Hehe, jag förstår inte vad du menar :o
Jag fick aldrig epidural eftersom de inte kom in mellan kotorna. Så jag var sövd när jag snittades..
Calazirya - Det är den biten jag också är stelopererad i. Är opererad från nacken nästan ner till svanskotan och har stag på båda sidor om ryggraden, inte hela vägen dock..

knapplån

Mina små tomtenissar

Emil, enda sättet att få honom & sitta still var att ge honom en pepparkaka.
n740919602_1835176_8311.jpg

Busig tomte.
n740919602_1835177_8709.jpg

n740919602_1835178_9037.jpg

Tomten åker racerbil.
n740919602_1835179_9576.jpg

Sa åt honom att klappa kissen, då klappade han händerna ist. :D
n740919602_1835180_9913.jpg

Jesper, ser ut som en liten docka tycker jag.
n740919602_1835183_7469.jpg

Vilka fina tomtenissar och vad stor Jesper blivit! Söta julgardiner också!

Ja, han har blivit jättestor Jesper, var på 3 månaders koll på BVC idag och han väger nu 6540 gr & är 62 cm. :)

Oj! Hehe, Maja vägde 6990g och var 66 lång sista BVC-besöket, men det är 1½ månad sedan nu :D Nya siffror den 13/1 när de ska göra boeltestet(heter/stavas??).
Var det bra med hans ögon förresten? Kommer ihåg att de skulle kolla upp det. Tycker inte han ser ut att skela mer på bilderna du lagt in? :laugh:

KL

Här har det hänt grejjer i helgen.

2 dagar innan Alice blev 8 månader passade första tanden på att titta upp. Dessutom tyckte Alice det var dags att sitta upp.

Så här gör man

PC180109.jpg

Man måste borsta tanden, vaddå borsten i munnen??

PC170098.jpg

Mitt partytrick

PC140070.jpg

GOD JUL på er

PC130041.jpg

Nä nu ska jag lära mig någe nytt

PC130040.jpg

Overallen funkar mycket bra! Den har genomgått testerna med klart godkänt :p

Såhär ser regnblöt Adam ut när hans tokiga föräldrar bestämmer sej för att tillbringa hela eftermiddagen ute (decembers blötaste dag..?) och riva gammalt äckligt växthus.. Nåja, ungar mår ju bra av frisk luft och så sant som det är sagt- Det finns inget dåligt väder...!
SUC57870.jpg

SUC57876.jpg

Måste ju bara visa det bedrövliga växthuset, det började så sakteliga ramla ihop av sej själv så det var hög tid att hjälpa det på traven...
SUC57884.jpg

QUOTE]Gud vilken mysig kokudde! De skulle säkert Rasmus älska.[[/QUOTE]
Ja, den är jättehärlig :laugh: Vi har rätt så kalla golv och den hjälper till att hålla rumpan varm både vid lek o mys :)

*kl*
Nu kan jag ju av uppenbara skäl inte posta bild på min bebis men jag måste bara säga att ni har så otroligt fina barn allihop! :love: Jag följer den här tråden slaviskt och det är så kul att se hur de utvecklas allihop!

Här är iaf min bebis som h*n såg ut i tisdags: :D

25190308.jpg

Tack, visst är hon.

Men luvan skulle inte sitta kvar på huvudet, den vita bollen var ju jättekul att dra i....

Jag har kommit på att ni kanske inte kan se bilden... men hur sjutton ändrar jag mitt egna inlägg? Hittade inte knapp för det så därför citerar jag mig själv... :D Den här bilden ska ni kunna se:

kl

Hittade 2 till bilder från när vi va i studion o tog familjekort och julkort...

Schysstaste stilen i stan.. :grin:

_V6E6336.jpg

Sötnos.. :love:

_V6E6326.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 305
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 781
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka