Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Oj! Hehe, Maja vägde 6990g och var 66 lång sista BVC-besöket, men det är 1½ månad sedan nu :D Nya siffror den 13/1 när de ska göra boeltestet(heter/stavas??).
Var det bra med hans ögon förresten? Kommer ihåg att de skulle kolla upp det. Tycker inte han ser ut att skela mer på bilderna du lagt in? :laugh:

Skeningen har försvunnit helt, gjorde det då han var runt 1 månad tror jag det var. Nu är det hörseln som är problemet ist. Hann aldrig göra nått OAE test på BB då han föddes på fredagen och vi åkte hem på söndagen. Så vi har varit in 2 ggr på hörcentralen & kollat (då han var 1½ resp 2½ månad), men båda gångerna så har så dom inte fått nått svar på testet. :crazy: Nu ska vi in igen i slutet av december. Dock hör han, det märker vi här hemma. Han reagerar då vi pratar med honom & blir rädd för höga ljud. Så döva kan han omöjligt vara, möjligtvis att han kanske har en hörselnedsättning?

Nikki hoppas på att tomten ska komma med en ponny i julklapp..

Otroligt gulligt! Vad är det för storlek på hjälmen egentligen?

Idun ägnar större delen av sina dagar åt att klä på sig saker, och flytta runt på prylar.
Här har hon snott (med viss assistens) syrrans ena guldfärgade doja, och pappas mp3.

Diggiloo diggiley...

081117124800.jpg

Alde som är sjuk i körtelfeber har frisknat till något sånär. Så pass bra är hon nu att hon orkade klippa sin egen lugg häromdagen...
Igår tog tjejerna en ridtur. Det gick bra...

081117138800.jpg

...ända tills Alde blev avslängd.

081117140800.jpg

Otroligt gulligt! Vad är det för storlek på hjälmen egentligen?

Tror det är 54-55. En hjälm som syrran köpte men aldrig har använt. Så vi får väl ha kvar den tills hon växt i den ordentligt :laugh:

Det ska börjas i tid, vilken sötnos:D

Åhhh, en Ludde :love: (eller så avskuyr du det där smeknamnet, fast då skulle du nog inte valt Ludvig hoppas jag)

Bamsegrattis!

bild-42_23762936.jpg

Har inte satt in en bild på ngt år eller så, men här är min snuttis Vincent, bilden tagen före vintern:)

Åhhh vilken snutt:love:O vilka underbara kinder!

Stort grattis!!!:love:

Jag tänkte att ni skulle få se pysslet som jag och ungarna har gjort.
Är det inte fantastiskt fint? :D:p

081117175.jpg

Firade julafton hos mamma igår, här kommer lite bilder.

Våran familj...vi kan aldrig se normala ut alla fyra samtidigt...
n740919602_1860792_2614.jpg

Mina 3 favoritpojkar. :love:
n740919602_1860794_3694.jpg

Emil har smakat lite för mkt turkisk peppar tror jag. :D
n740919602_1860846_3745.jpg

Sedan körde han omkull. :angel:
n740919602_1860849_4841.jpg

Sååå mkt gott & jag får inte smaka...(Jodå det fick han, men inte så mkt som han ville....)
n740919602_1860847_4126.jpg

*lånar knapp*

Min Lilla Tor!

1 dag gammal..:laugh:

25272482.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 505
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 341
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 811
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka