Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tog en massa bilder på min son idag, julafton, med min mobil.
det finns bara en enda bild? alla andra är borta??
skaffa INTE skypephone!
vad jag vill ha en kamera...
när jag flyttar kommer jag inte ha tillgång till dator, så om jag ska spara pengar till något blir det till en dator. vilket kommer kommer att göra att det dröjer ännu längre innan jag kan skaffa en kamera..
Jag måste ju få berätta i den här tråden också, att under julmiddagen fick snorpan vara på golvet en stund och med racerfart KRÖP hon då fram till paketen!! Första gången hon kryper! Och nu går det plötsligt med en jäkla rulle, när hon fick fatt på hur man gjorde.
Mammas duktiga tjej Men hon är pappas tjej när hon är mest intresserad av kontaktuttagen
Nu måste väl jag också lägga in lite bilder. Det var ett bra tag sen sist. Ailie blir snart 11 månader. Hon säger "mamma" "babba" "Hej" och "titta". Hon går med stöd och tränar på att stå utan stöd.
Igår var det premiärtur med pulkan
Ailie gör sin fulmin. Vet inte varför vi kallar den fulminen, den är ju galet söt. En riktig liten tuffing.
Sen har vi spännisen, de är så kul. Frågar man Rasmus hur stark han är så spänner han sig och tar i för kung och fosterland
Det bästa var på min kusins julbord, en annan kusin var där med sina döttrar som 4 och 6 år. Rasmus går fram till dem, flörtar lite och sen ställer han sig och spänner sig
Vad fin Idunn var i sitt hår. Jättesöta lockr och hårspänne.
Alde också, hennes lugg kanske kan diskuteras Jag antar att hon själv är jättestolt över den? Men Alde ser så himla snäll ut.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.