Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Dina pojkar är så himla fina :)

Jag diggar alltid dina barns kläder, du har sådan bra smak ( min smak ) ;)

Jag norpar också lite idéer av dig. Ska öva lite på grannens lilla monster någon dag och jag tycker att dina bilder är så fina! Skulle bara vilja ha stativ och nytt objektiv och blixt och och och och till kamernan också, men det ska nog gå med lite uppfinningsfikedom :D

*kl*

Snackar på pappas axel.

Bebispepparkaka!

Bebispepparkaka!

Så gulligt!! hihi :D

-----------------------------------
kl

Vilka härliga vinterbilder alla lägger in! Nästan så jag vill gå ut o åka pulka jag med trots att jag HATAR snö och kyla..

-----------------------------------

Här kommer lite bilder på lillskrutten 8 veckor idag!

Pratar med farmor..

busmedfarmor.jpg

Knasboll..

treskratt.jpg

IMG_4344.jpg

IMG_4353.jpg

När Rasmus är borta leker katten med gymmet...

IMG_4312.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Va söööt han är. :love:

Haha, jag tog fram babygymmet till Jesper igår, men här är det inte katten som leker med det, utan Emil. :D Han är helt fachinerad, suttit och lekt med det hela kvällen igår och nu på morgonen. Eh...han är ju bara 14 månader snart. ;)

Haha, jag VET vad en bonucer är. Jag syftade mest på att jag kör med en strumpa :angel:

Norpa på du bara :)

Jag har ju heller inga proffsgrejer, det är lite utmaning att få till fina bilder med bara hemmaprylar. Fast stativ och fjärrutlösare har jag, det är ett av mina bästa köp :bow: (förutom kameran då)

Ja, det står högt på önskelistan. Samt någon form av lugnande till barnet i fråga :D

Vad har du för stativ? Jag blir helt knasig av alla stativ som finns...
Blixten hämtade jag ut igår, voj voj instruktionsboken är tjockare än kamerans... mohahaha... här blir det till att ööööööövaaaaaa.....

Soligor AT-151 heter mitt stativ, kostade en tusing på cyberfoto.se.

Då har du lite att öva in nu då, haha.

Haha, ja det där med lugnande kan ju vara bra. Om inte annat till en själv :angel:

Såpbubblorna kan nog funka även om man har ett livligt barn, de brukar vara ganska intresserad av dom. Men clementinerna var knixiga, jag ville ha mängden clementiner men jag han knappt sätta Alvin på plats innan han hade rakat ner alla på golvet :crazy: Och Rambo-bilden höll på att göra mig galen, för han envisades med att stoppa den vassa kniven i munnen hela tiden, jag fick sitta med händerna en dm från hans ansikte. Till sist bytte jag kniv, till en mindre men väldigt slö variant.

Titta vad jag kan!!

jagkan5v.jpg

Men kämpigt!

menkmpigt.jpg

Mycket envis dam! 5 v och 2 dagar och skulle fötts för en vecka sedan...som hon lyfter benen ser det ut som att hon vill krypa iväg!

oj vad mycket hår hon har! och vilken liten kämpe, hon kommer snart springa omkring i full fart!

Kl
Jag har inte varit inne på flera veckor och OJ vad det hänt grejer här!!
Småttingar som går, nyklippta småttingar och alldeles nya småttingar :D

Här händer det inte lika mycket, det ålas och kravlas men krypa funkar icke och inte en endaste liten tand i sikte.

Däremot har hon upptäckt det viktiga i livet...
24603440.jpg

24603479.jpg

Hästar och skor! :p

Fast pappas traktor är också rätt skoj!
24298548.jpg

oj vad mycket hår hon har! och vilken liten kämpe, hon kommer snart springa omkring i full fart!

:D Ja du det fick mig att skratta mellan mina 2 ( enda ) krystvärkar när mannen utbrast det, för jag OCH min mamma hade drömt om en flicka med massa mörkt hår! :o Hon brås på mig, hade jag inte haft lockar hade jag kunnat liknas vid Ronja rövardotters tjcócka kalufs :bump:
Men hennes ögonbryn och ögonfransar är helt ljusblonda, syns knappt så hon blir nog blond när hon byter ut detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka