Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

KL

Tokbildbombning...
Rasmus 8 veckor :love:

IMG_4540.jpg

IMG_4535.jpg

IMG_4544.jpg

IMG_4560.jpg

IMG_4578.jpg

Men vilken söting!! :)

Han är så himla underbar och vilka miner han kör med :)

Åh vilka mumsiga kinder! :love:

Tack! :D Jag som är helt opartiskt tycker faktis precis som ni! hehe..

Va söööt han är. :love:

Haha, jag tog fram babygymmet till Jesper igår, men här är det inte katten som leker med det, utan Emil. :D Han är helt fachinerad, suttit och lekt med det hela kvällen igår och nu på morgonen. Eh...han är ju bara 14 månader snart. ;)

Ja bara någon leker med det så är det ju bra! haha.. Kan ju hoppas att Emil visar Jesper hur man ska göra så han vet sen. Han tar på sig sitt ansvar som storebror ju! :-D

Senast ändrad av en moderator:

Vilken sötnos, han har ju bara coolaste frisyren:love:

KL

Några bilder på Matilda, nästan 7 månader

Glad skit (som vanligt ;))

IMG_1151.jpg

Tittut....

IMG_1164.jpg

Och kissen är väldigt poppis (begriper inte vart katten hittar sitt tålamod, normalt är hon ganska lättretad, men med barnen har hon en ängels tålamod och ska alltid ligga precis där de är :D)

IMG_1298.jpg

Bonusbild. Samma katt, 2 år tidigare, med storasyster

PICT1585.jpg

*kl*

Vi har fått Rasmus 1 års kort nu, jag är dock inte ett dugg nöjd med hur de beskurit 2a bilden och ska ringa dem på måndag och höra om de kan beskära om den så fötterna blir med!

24920909.jpg

Vilken stilig kille. :love:

Ja, konstigt att dom tagit bort fötterna då det fanns så mkt ovanför som dom hade kunnat ta bort ist...

Antar att de bara köra auto på allting därför de blivit så. De har vart mkt strul nämligen med mkt försenade bilder.

rasmus är en av världens sötaste ungar tror jag :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka