Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

*kl*

Här kommer bilder på våran Simon 15 dagar gammal:love:
IMG_0233.jpg

IMG_0237.jpg

CosmicQueen - Vad fina och som alltid, välmatchade, dina gossar är! Sötnosarna! :love:
Bananabambi - Jättefina bilder du lägger ut! De är så fina, nyklippta! Alvin passar jättebra i sin nya frissa. :laugh:
pmm - Kunde inte låta bli att fnissa här bakom skärmen när jag såg Rasmus med grötpaketet. Självklart är kissen med på ett hörn :D ;)

Här kommer lite nya bilder. Maja blev 7 månader gammal igår!

Tomtenissesyrrorna posar för årets julkort
phpugncf2.jpg

Sötis
phpbwu9mf.jpg

Med mamma på babysim
phpgowd4d.jpg

Snackar hemlisar med kompisen Felicia
phpji9eiv.jpg

kl

Årets julkort blir ju roligare när man har barn.. Här är några av korten som blev efter ett pass i studion..

_V6E6110.jpg

_V6E6113.jpg

_V6E6115.jpg

_V6E6130.jpg

Det är jobbigt att bli fotad..

_V6E6131.jpg

Och själva julkortet... (har inte bestämt oss för vilket av dom än därav två olika..)

rasmus2.jpg

RASMUS1.jpg

De skrattar ju tyvärr inte av samma saker, så jag måste vara extra påhittig. Alvin skrattar av BU och PANG och VAR ÄR ALVIN? DÄÄÄÄR! Sådant tycker Elis är lite löjligt. Elis skrattar av typ, hur lät det när vovven fes? Pssssssjjjj (fisljud). Så oftast låter det "När fes vovvven Elis? BUUUUHHHH Alvin!" och "Är Elis en fuling? PANG på ALVIN!" Hehe. Tur att ingen hör oss :o Sedan skrattar båda om jag typ ramlar omkull, eller låtsasslår mig. Men ska jag flaxa omkring kan jag inte göra det framför kameran, då måste jag stå bredvid. Och då tittar dom på mig, det blir ju inte lika bra som om jag fortfarande kan stå snett bakom kameran och skoja lite.

Hahaha :rofl:

Fina kort som vanligt!

*KL*
Så här ser mina knasbollar ut då de provar sin Pepparkaks/tomtekläder:

DSC_4197800.jpg

DSC_4200800.jpg

Och Alde med sin käpphäst:
DSC_4212800.jpg

Vad fantastiskt fin hon är, din dotter!!

Helt bedårande!! :love:

Idun har idag klättrat ner i Aldes leksaksstall. (Det finns en öppning i taket.)
Hon började ropa när hon upptäckte att hon inte kunde komma upp igen. Notera benen som sticker ut genom gaveldörren.:D

DSC_4244800.jpg

*kl*

Såhär gick det då jag skulle försöka fota en bild att förstora och ge bort i julklapp... :rofl:

dsc_0256_22783004.jpg

dsc_0257_22783027.jpg

dsc_0278_22783126.jpg

hmmm.... :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka